lauantai 13. helmikuuta 2010

Sinkku taí yyhoo viikko

, kummin vain. :) Mä alkuun positiivisena ajattelin tätä sinkkuviikkona, mut karu todellisuus teki siitä yyhooviikon. Huoh. Meillä kun on totuttu hoitamaan koirien ulkoilutuksia ja taloudenpitoa kimpassa. Ja nyt, kun oon ollut "vain mä", niin on ollut ..hmmm.. melko kiiruista. Raskain osuus on ehkä siinä, kun tulee töistä kotiin väsyneenä ja ei muuta, kuin heti lenkille, Myrtti kainalossa. Bikoos mä en raaski jättää sitä uudelleen heti yksin. Noh, jokainen arvaa, että lenkit on olleet melko lyhkääsiä. Mun pitkäänjatkuneen flunssan takia se ei ole ollut huono juttu, mutta to aamuna mä päätin, että iltalenkki on oltava kunnollinen. Koska Myrttiä ei voi edes ajatella ottavansa reippaan tunnin lenkille mukaan, mietiskelin aamutuimaan, "minne sen saisin". Ja niin tuli taas Anu avuksi. :) Myrtti pääsi hoitoon Anun, Tujun ja Tällin luokse meidän muiden lenkin ajaksi. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla: vieras paikka-sosiaalistus ja sain pitkän lenkin muille. Oli ihanaa!! Mä en ole -valehtelematta- ainakaan kahteen vuoteen nähnyt Carroa sellaisena!! Se meni häntä mutkalla ja haastoi poikia leikkiin!! :D Ihana!! Oli tosi mukavaa tallustella lumisateessa pitkä hikilenkki ja nähdä, miten koirat nauttivat. Ja piste mukavalle illalle oli kuulla, miten hienosti Myrtillä oli Anun luona mennyt. :) Mamin reipas vaavi.. :) Anulle taas ISOO kiitos!!

Jos mennään päivässä yksi taaksepäin, niin keskiviikkoiltana saatiin Felix meille kylään! :) Myrtti ja Felix menivät koko vierailun ajan täyttä kiitoa ja loppuillan täällä oli hyvin uupunut neiti.. ihanaa.. :D Felix on kyllä melkoinen poikapenne.. se koetti mm. astua Hiisiä! Hiisi kyllä ilmoitti painavan mielipiteensä asiasta ja poika uskoi. Mutta ihan pieni sanominen sille ei riitä.. Hmm.. mielenkiintoinen "vesseli".. :D Ja NIIN kultainen!! Pusumoottori.. Koetettiin ottaa parivaljakosta kuvia, mutta turha yritys.. Punnittua ja mitattua pari saatiin. 25cm taisivat ulkomuistista olla molemmat. Ja pari-kolmesataa grammaa tullut viikossa painoa, joten hyvältä näyttää. Toivotaan, että ensi viikolla päästään treffailemaan uudelleen!! :) Mä vähän ehdottelin, että Myrtti vois tulla ens kerralla kylään.. saisin sille lapsitreeniä taas pitkästä aikaa.

Minkäänlaiseen treeniin Myrtin kanssa mulla ei ole riittänyt puhtia.. huono mä. Leikitty on, pihalla käyty monesti ja lenkillä se on siis ollut mukana. Carron kanssa olis myös tarkoitus aloitella agitreeniä pitkästä aikaa. Mä en vaan oo ihan satavarma sen ranteesta.. Se näytti eilen paksummalta.. :( Mä mietin heti, että onko se pitkä hilluntalenkki tehnyt sille hallaa. Voi dääm. No, seuraan ja jumppailen sitä. Ei muu auta.

Eilen sit Essi kävi täällä pelailees mun kanssa Wiitä. Koetettiin ankarasti voittaa Anun viime lauantain enkkoja, mut.. noo.. :D Jääköön yllätykseksi!! Paitti sen sanon, että Essi on IHAN suvereeni pyöräilyssä!! :D No siinä sit heitin, että "mentäiskö huomenna Keskiselle?! " ja Essi innostu!! :D Niinpä tänään nää läksi Keskiselle shoppaileen ja noh.. sitä sit tehtiin. :) !! Mä laitan tähän kännykameran sikahyvälaatusen kuvan mun "dimangishoppailutuotteesta" :D Myrtti sai nimilaatan: hopeanvärisen sydämen, misson timanttireunus. *hihittää ääneen* Etupuolella lukee sen nimi ja takana phonenumero. Voi että on sulkku!! Eikä YHTÄÄN Myrtin tyylinen, mut siitä viis. :D

Mun yyhoosinkkuviikko on siinä tiivistetysti. Siihen kuuluu vielä, että Anu on käynyt täällä kahesti tekees lumityöt ja lenkittääs Särön, mikä on musta ihan käsittämättömän ihanaa!! Särö tarvii pitkiä lenkkejä; se lakkaa syömästä ja on tympiintynyt, ellei pääse välillä usvattaan. Joten kiitos vielä ja taas Anu!! Nyt mä erittäin tyytyväisenä voin huokasta ja sanoa, että selvisin!! Hengissä ja tupa suunnilleen siistinä.. (sanottakoon, että on ollut melko vapauttavaa elää "pellossa" yksi viikko ja olla esim. petaamatta yhtä kertaa lukuunottamatta koko viikko.. :D) Mutta tänään oli sit "pikkuinen" homma laittaa talo edustuskuntoon.. :) Ja pisteenä iin päälle: seuraavaksi on MUN vuoro!! :D Mä pääsen Miinan ja Pian kanssa enkkulaan, Cruftsiin!! :D Näin se menee. Tosin, mun reissuun on vielä kuukausi.

Huomenna sit partyihin! On Sisun juhlat ja mä löysin Keskiseltä vaatteet!! :D Kiitos Essille makutuomaroinnista!! Hylättyjen vaatteiden hautausmaa oli iso, mutta jatkoonpäässeitä oli monta.. :D Lisäksi mä löysin niin huippuhauskan ruokalapun, että oli "pakko" shoppailla se lisälahjan lisäksi.. Voinen sen täällä kertoa, sillä taatusti Leena ei tänään ehdi nettiin. Siinä lukee, että "jos olen mielestäsi söpö, niin näkisitpä tätini" EHHEHEE!! NIIN mua!! Ja just sopiva Sisulle. ;) Ihana nähdä pötkylä huomenna ja päästä suukottelemaan pientämiestä.

Ja nyt: oottelen tuliaisia. :)

4 kommenttia:

  1. Voi eiiiii...
    mun tarttu heti toi kommetti:"Särö tarvii pitkiä lenkkejä..."... Iisa huutaa ja laulaa kun ei pääse juoksemaan, sei tartteis yhtään lisää "lenkkienergiaa"...mutta kaikki otetaan vastaan, jos vaan pentuset ilmoittaa tulostaan=)
    Pysy terveenä, voikaa hyvin, rapsikaa koiria ja olkaa onnellisia=)
    Olette huipputyyppejä!
    -Jaaana&Jani&Iisa&Hulda-

    VastaaPoista
  2. Ootteko menossa ihan kolmisin Cruftsiin vai onko koiria mukana? Eikös Säröllä oo osallistumisoikeus sinne, muistaisin sun joskus sanoneen?
    Varmaan tosi hieno reissu ja luulen, että kamera saa kyytiä...:)

    VastaaPoista
  3. Moi:)
    Ootteko tulossa koko ajaks Cruftsiin? Mä saatan käydä torstaina tai ainakin jonain päivänä kun tässä vieressä asun... Törmäillään siellä jos satutaan yhtä aikaa:)

    Terkuin, Anna-Stina

    VastaaPoista
  4. Anne: joo, Säröllä olis tänä vuonna ollut osallistumisoikeus, mutta sen sinne vieminen osoittautui tooosi hankalaksi ja sit päädyin "vain" turistikeikkaan. Saan ehkä itekin jotain näin irti.. :)

    Anna-Stina: torstaina ja perjantaina. Joten siellä nähdään!! :)

    VastaaPoista