keskiviikko 9. joulukuuta 2009

Uusia kuvia

http://picasaweb.google.fi/Trickteam/Pennut67vrk#

on tuolla. Yleisön pyynnöstä.. ;) Isoja muutoksia ei ole edellisiin, mutta huomatkaas ainakin pojan ja isomman tytön nenän pigmentti!! ;)

Mä en voi päivittää kotisivuille tuota uutta albumitietoa, sillä mä en saa frontpagea tai siirto-ohjelmaa vielä pelittään. En osaa... byääh!! :(

Muuten valtakunnassa kaikki hyvin. Pennut kasvavat kaikki ja ovat yhä hyvin reippaan oloisia koko kolmikko. Alkuvaiheissa mulla oli hirveä ahistus tuon pienen tytön puolesta.. oli liian de´ja vuu-olo.. ihan, kuin ensimmäisen pentueen ykköstyttö olisi tullut takasisin.. siksi ehkä mä olin ihan paniikissa painonnousun suhteen sen kohdalla. Ja muutenkin. Mutta nyt alan ymmärtää ja uskoa, että se on reipas, terve pentu. Ainakin toivon niin.

Carro voi edelleen erinomaisesti. Mä mietin ääneen eilen, että "miten ihmeessä se on niin rasittava?": komentaa heti, jos on jotain vailla. Haluaa välillä huoneesta pois, sitten sinne takaisin. Ruokaa, ulos, sisälle, lisää ruokaa.. Äsken tuijotti mua "muuten vaan" ja komensi. Sanoin, etten ymmärrä, kun puhut koiraa. Heilutti mulle häntäänsä ja lähti pennejen luokse. ;) Tony totes, että se on meidän koirista ainoa, jolla on omaa tahtoa.. ja äitini on sanonut, että mä oon vihoinkin saanut jonkun, joka laittaa mulle takasin. :D Hih, samapa tuo. Persoonia ovat kaikki ja yhtä rakkaita jokainen. Omalla tavallaan.

Eilen leikkasin pennuilta kynnet. Tony otti kämmeniinsä ja mä napsutin. Carro, huolestunut mama, seurasi nenä pennussa kiinni mun touhua. Ja ison tytön kohdalla päätti pissattaa sen.. niin oli mun reidellä sitten pienen pennun pieni pissa... :D!! Joskin Kaapeli kohteliaasti pesi pyykin saman tien. Hyvin meni leikkaaminen. Musta tuntuu (toivon etten kuvittele), että jokaista pentua on jo paljon helpompi käsittellä. Ovat selkeästi tottuneet. Rauhoittuvat käteen jo tosi hyvin (isoin tyttö on kyllä ollut alusta saakka sellainen). Ja kun laitan pentuja lattialle, viileämmälle alustalle hetkeksi, niin kukaan ei enää siitäkään "ole moksiskaan". Ensimmäisellä kerralla huusivat ja menivät vimmatusti.. (ihan, kuin ne "menisivät vimmatusti..." *hihii*) Tietenkään en pidä pentuja siinä, kuin muutamia sekunteja. Mutta kuitenkin, eri alusta ja eri lämpötila.

Tämmöttei. Ja niih: Hymyn lämmöt kävivät tänään alhaalla!! Lähtölaskenta alkanut.. ;) Tosin, mä tiedän, mitä tulee. Mä NÄIN viimeyönä. Kuusi pentua, KAIKKI LUKKEITA!! :D Kaksi urosta ja neljä narttua. Kaikilla päässä valkoista, mutta kellään ei "liikaa". Jänskää!! ;) Nappulavaaran ruskeat jänikset ovat pian täällä!! Jibbii!

6 kommenttia:

  1. Ihania uusi kuveja :) Kyl ne vaan on söpöjä! Ihana kun kaikki menee hyvin!

    VastaaPoista
  2. Voi herrantuuteli kun pennut on sööttejä! Edelleen kelaan vuoron perään noiden typyköiden kuvia...

    VastaaPoista
  3. Hienoa, että kaikki sujuu hyvin. Voi kuinka sä maltat aamulla lähtiä töihin noiden äärestä :)?

    VastaaPoista
  4. Voi ihanuus näitä uusia Trickteamiläisiä! <3 Niin söpösiä niin söpösiä että... Halipusut sinne pennulaatikkoon mammalle ja sen penneleille!

    VastaaPoista
  5. Se on kyllä vissi ero siinä "tavallisen" koiran ja tahtokoiran välillä. Täällä sohvalla makaa Carron joku salainen sukulainen, jotain kiharaa naapurin setää on ilmeisesti eksynyt mukaan. Mut täällä tahotaan ja vaaditaan kans :)

    VastaaPoista