torstai 3. joulukuuta 2009

Eka vuorokausi

eletty yhdessä. Kaikkien painot on nousseet: poika 11g, pienempi tyttö 17g ja isoin tyttö 24g näin ulkomuistin mukaan. Tyttöjen omista en oo sata varma. Tuon jälkeenkin on kaikki lisänneet vielä painoa -huh-. Carrokin voi jo paremmin; huh taas.

Valvotut tunnit veloittivat.. nukuin 14,5hoo viime yönä. Siitä miinustetaan pissatus ja muut heräämiset, mutta silti! Aamulla olikin jo paljon parempi mieli. Kyllä se tästä.. Pakkanen tuo oman lisänsä fiilikseen. Kävin poikien kanssa reippaan lenkin ihanassa säässä! Mieli virkistyi entisestään.

Nimetkin on keksitty triolle!! :) Mulla oli viis eri teemaa, joita oon maistellut ja katsellut. Pyöritellyt ja ihmetellyt. Ja koska mä en ikinäkoskaan malta pitää tällasia ei pakollisia salaisuuksia sisälläni niin paljastampa nekin nyt samantien. :D

Tytöt ovat Trickteam Goblet Of Fire ja Trickteam Chamber Of Secrets. Poika on Trickteam Half-Blood Prince.

Kirjat on uponneet muhun, kuin kuuma veitsi voihin. Ja tuolla toisen tytön nimisellä kirjalla on vielä oma tarinansa mun historiassa. Nyt mä oottelen vielä parisen viikkoa, jos maltan, ja rekkaan väen sitten. :)

Oonkohan mä jo malttanut olla tarpeeksi kauan pois pennejen ja äipän luota? Jokohan taas menisin ihastelemaan.. :)

10 kommenttia:

  1. Fantastiset nimet:)

    terv/Tuulikki a Harry Potter Fan

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tuulikki!!

    T: toinen fani

    VastaaPoista
  3. Kivat nimet, vaikken ookaan kirjojen suurfani, paitsi ehkä parin ekan. Sitten mun mielestä meni vähä huonommaks ;) Älä suutu, hih.
    Mäkin olin varmaan neljä ekaa viikkoa Hipin pentujen kaa tosi huolissani...Mutta sit alkaa helpottamaan ;)

    VastaaPoista
  4. Makeat nimet! Mäkin fanitan nimenomaan Potter-kirjoja. Leffat ovat sieltä ja syvältä, jos minulta kysytään. Nautinnollisia pentuaikoja, mä kyttäilen aina päivityksiä omassa pentukuumeessani..

    VastaaPoista
  5. Kivat nimet (kirjoja en sen enempää kommentoikaan ;) ) Noita pennejä vois kyllä tulla rapsuttelemaankin sitten isompana, vaikka roturasisti taidan ollakin ;)

    VastaaPoista
  6. Sonja: tervetuloa vaan! Ootetaan joku hetki, niin niissä on jotain, mitä ihmetellä. Mä oon kiitollinen ja onnellinen jokaisesta, joka jaksaa käydä: saa pennet kokemuksia! :)

    VastaaPoista
  7. Voidaan tulla antamaan lapsi-kokemusta ;D

    Kaija

    VastaaPoista
  8. Oih, ihanat nimet!!! Teemat on kivoja:)Osanotto pienestä enkelipennusta, mutta ihan jätti-suuret onnittelut ihanasta triosta!!! Oootte kyllä niin ansainnu tän kaiken ihanan, kaikkien niitten vastoinkäymisten jälkeen! Rapsut pentukoppaan, voi kun pääsis kärpäseksi kattoon;)

    VastaaPoista
  9. Onnea ja iloa, monta sataa kilo(gramma)a!! :D

    Ihana vadelmatassun kuva etusivulla.

    Mekin ilmoittaudutaan vapaaehtoisiksi pennunnuuskijoiksi!

    t: Hilpi & Henni

    VastaaPoista
  10. Ihania kuvia, suloisia pentuja! :) Ja tosi kivat nimetkin oot keksiny! Rapsuja koko poppoolle! :)

    -Jenna, Monsi, Hippula & Nemppis

    VastaaPoista