lauantai 17. syyskuuta 2011

Omaa kivaa

oli luvassa lauantaiaamupäivän kunniaksi. :) Sain Tonyn VIHDOIN katsomaan, mitä me Mypan kanssa osataan. Tony on viimeksi nähnyt meidän menoa silloin, kun ohitus oli arkipäivää..

Ei me nyt mitään sikataitavia viä olla (mä luulin OIKEASTI liikkuneeni mallikkaasti.. :DDDD) mutta jotain sentäs. Erityisesti ilahduttaa Myrtin esteiden noukkiminen ja jopa pätkittäin mun mokailujen korjailu. :DD



Tässä videossa näkyy, että mä oon oikeasti tosi nolo... Mut elekee sitä kattoko. :DD Toi kakkoshypyn hyppääminen etukautta on kummaa sikäli, että vaikka molen siinä ihan huono, niin mä tein sen ennen videokuvasta kolme kertaa käteen palkaten. Eikä menny yhtään kertaa sitä hyppyä etuperin. Sit, kun piti mennä oikeesti: Tony kuvas, niin meni heti väärin. Ehkä mä sit oletin liikaa enkä vaivautunut ohjaamaan.



Tonyn kommentti oli, että me oltiin kehitytty huimasti ja peitottais se ja Särö.. :D Heh, no joo, tiedä sitä. Mut kivaa oli! :)

Pahoittelut videon laadusta: se on kännykällä kuvattu. Eikä näytä siltä, miltä tuntui. Mut näkeepä jotain. :)

Tänään on LAgun omat kisat tuossa lähikentällä. Mun on tarkotus mennä sinne Myrtin ja Huldan kanssa illan suussa kattomaan kolmosia. Mypa lähtee mukaan, jos vaiks saisin sille kilpailukirjan ja varmennukset siihen.. ;) Jos jollain tuomarilla olis aikaa. Jossei, niin joku muu kerta. Tonyn oli alkuperäsen suunnitelman mukaan tarkotus kirmata Lellun kanssa tuolla. Kävivät kerran kokeilemassa ihan matalilla hypyillä jne. Ja Lellu oli mennyt kuin miuli!! Miljoonaa ja sikahyvin!!! Tonyn idea oli, että "jos voittaa piirinmestikset, niin pääsee ässämmeihin". Eikä ne kuulemma muita kisoja niiden lisäksi tarvi.. :DD Ajatus oli myös, että Repo olisi sopeutunut jo näkemään sillä yhdellä silmällä ja sen toisen pikkureiällä tarpeeksi hyvin, ettei olisi mitään turhia riskejä. Mutta.. ilmopäivää edeltävänä päivänä se törmäsi ulkona tuoliin.. eipä sitten ilmoitettu Repoa. Ei halua ottaa sen kanssa turhia riskejä, sillä tärkeintä on, että Lellumies on muuten teräskunnossa!! :) Se on NIIN mainio pappakoira, ettei parempaa voisi kuvitella!! Ynisee edelleen kainalossa, sietää Huldata kaiken ja siivoaa keittiönlattiaa tunnollisesti päivittäin miljoonakertaa.. :DDD Lellu the cleaner... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti