perjantai 3. kesäkuuta 2011

HUH

vaan mä sanon. Son ohi nyt, näytös yksi nimittäin. :) Mut mäpä alotan taas viikon alusta, maanantaista. Päivästä, jolloin Hulda oppi juomaan nokkamukista by the way! :D Suuntasin Tonyn töiden jälkeen hallille Särön kanssa. Teemana puomin alastulo. Mä oon onnistunut taas tyrimään. Kunnolla. Oon saanut Särön ehdollistumaan siihen, että menee varpaat puomin reunalle ja odottaa mun tuuppavan itsensä alas: etutassut maahan. Jos joku tarvii hyviä tyrimisvinkkejä, niin muhun kannattaa ottaa yhteyttä... Mä tein sit muutamia toistoja ja otin yhden keppikuvion, sillä edelliskerralla Särö jätti kepit toistuvasti kesken. Tällä erää olin varustautunut kolmella kaarella: yksi aloitukseen ja kaksi vikoihin keppiväleihin. Niin sit saatiin onnistumisia: jesh! :) Pikkutreenien jälkeen kotiin ja tiistaina uusiksi: oli Myrtin treeniryhmä ja otin molemmat sisarukset mukaan. Ajattelin, että teen toisen treenin Särön kanssa ja toisen Myrtin kanssa.

Teemana treeneissä oli pakkovalssi. Särön kanssa ei tehty sitä, sillä musta niissä kohdissa oli sen kanssa perustellumpaa tehdä takaakiertoa, sokkaria jne kuin pakkista. :) Joten tehtiin toisin. Meni ihan tosi hyvin, lukuunottamatta sitä, että mun liikkeenajotus on hukassa. Mut mitäpä siinäkään muuta, kuin opettelemaan sitäKIN asiaa. Fiilikseksi jäi erinomainen! En treenannut keppejä. Alastuloa tein treenien alkuun pari irrallista kertaa, pelkällä alastulolla ja senkin hyvin matalalta. Sama ilmiö: odottaa mun tuuppausta.. Myrtti sen sijaan oli aavistuksen enemmän hollilla alastulossa. Ehkä.. :D Mut ei sekään vielä sitä osaa. Mypan kanssa muuten meni mahtavasti treenit: tehtiin lopuksi pakkovalssi: palkkasin lelulla ja tein ensin vain ne kaksi estettä. Sit toinen pätkä, missä oli kaksi hyppyä loivasti kulmissa ja sieltä putkeen ja tein takaaleikkauksen. EI YHTÄÄN ohitusta ja mahtava draivi!! IHANAA! :) Jäi NIIN hyvä maku treeneistä. Molempien kanssa.

Torstaina suunntattiin sit Kokkolaan, kisoihin. Mun tavote Särön kanssa oli kisarutiinin metsästys. Ei tulos, ei nollat, ei puomin kontaktit. Ei. Pelkästään kisarutiinin saaminen, se, että Särö toimii kisoissa kuten treeneissä. Ja ehkä, jos agijumala suo, niin myös oikeintehdyt kepit radalla. Ja arvatkaas... MOLEMMAT TOETUTUI!!! :) Särö tykitti, teki töitä mun kanssa satasella eikä KERTAAKAAN keskittynyt epäoleelliseen kukkoiluun tai herpaantunut muutenkaan! Radan ulkopuolellakin se oli niin mahtava: tokoili tms. ja oli super!! Jeeee!!! Puomin kontakti kusi molemmissa starteissa, mut niin sen kuuluikin. Olisin ihmetellyt muuten. Eka radalla sain lisäksi muurin palikat, kun karjaisin tooooosi kovasti sen päällä: piti kääntyä 90 astetta takas muurilta. Eli ylläripylläri että kolahti. Toka radalla kirmattiin kaks kertaa puomin ohi sen kontaktivirheen lisäksi. Ja mä kaadoin pituudella kepin Särön päälle ja siks kaatui vika pala. Eli tällästä perussäätöä, kun rutiini on totaalikateis. Mut kepit toimi moelemmilla radoilla! :) Tosin mä varmistelin niitä siinä ihan vieressä: mä alan nyt treenata niitäkin enemmän. Tony, Hulda ja soopelikolmikko oli mun ja Särön kannustusjoukoissa. Hyvin meni reissu tällä sakilla. Hulda söi hyvällä halulla, kun oli mitä katsella :D Lohiperunalaatikko upposi kisahallissa, välipalasose auton vieressä rattaissa ja pikkuhuikat maitoa auton takapenkillä, missä oli kätsä vaihtaa myös vaippa. :) Joten uskaltaudumme kisaamaan Vaasaan viikon päästä sunnuntaina.. ellei sada kaatamalla.

ja peeäs: Myrtin on nyt kaksi agituomaria mitannut miniksi; sen saman 34,5 ovat saaneet toisistaan tietämättä. Joten sen se lienee sit; tosi hyvän kokoinen!! Harmi vaan, etten älynnyt ostaa kisakirjaa eilen, kun sitä mittoottiin.. en nimittäin käsittänyt, että mun pentu on kisaikäinen... käsittämätöntä...

1 kommentti:

  1. Hyvältä vaikuttaa Miira, ellen sanoisi erinomaiselta:) Olkoon tsemppi ja agijumala matkassa Vaasassa!

    VastaaPoista