sunnuntai 23. toukokuuta 2010

up and down

niin se elämä menee. Mun elämä on nyt ihan kummallisessa vaiheessa. Mulla alkoi kesäloma. Joka sinänsä ei ole kummallista, mutta se, että sen perään mulla alkaa äitiysloma on outoa. Mulle. Oon nyt siis kotona kooaauuaaän. En tiedä vielä kauanko ja sekin on kummallista. Konkreettisemmaksi asia koko ajan tulee, siitä ei pääse mihinkään: tyyppi sisällä pitää välillä melkoisia partyjä ja potkut alkaa tuntua oikeesti jo aika ikäviltä välillä. Mietipä: nahka jää patjan ja kantapään väliin ja joku painaa. Kovaa. Semmosta se on. :) Huldsu pitää bileitä..

Sain töistä niin ihanat "läksiäislahjat", että oon ihan mykistynyt. Aikuiset oli tehneet lasten kanssa mulle sydämenmallisen vihon, mihin jokainen lapsi oli piirtänyt ja kirjoittanut mulle terveiset.. En ole vielä pystynyt sitä lukemaan.. :´) lisäksi sain työkavereilta lahjakortin Bodyshoppiin... mokomat tiesivät ja muistivat.. :)!! Ja aamupiirissä mulle laulettiin lasten kanssa, edellisiltana itkettivät mua laulullaan kevätjuhlan jälkeen: mulle oli runoiltu ihan oma biisi.. Mä oon kyllä onnenpekka, kun mulla on tuommoinen työyhteisö. Ihan vakavasti sanottuna. Lav juu ool!!

Sit alamäki: Tonyllä oli tällä viikolla syndet- täytti pyöreitä. Mä olin organiseerannut sille juhlat Kuralan kartanoon: vieraiksi kutsuttiin ja lähti ihania, vanhoja (ei iällisesti vaan historiallisesti) agility-ystäviä, pääosin Etelä-Suomesta. Mökkien lisäksi oli varattuna agilityesteet, savusauna, Pohjan Pidosta salaatit ja pikkupizzoja saunaillalle, Tonyn tuomia juomia laivareissulta ja keittiöltä suklaakakku. :) Vaan kuinkas kävi.. meikä on siitepölyallergikko ja nyt on paha hetki. Etenkin, kun mulle ei suositella nyt antihistamiinia raskauden vuoksi. Ja mä olen päättänyt, etten ota sitä ellei hengenlähtö ole vaarana... en halua syödä nyt yhtään mitään ylimäärästä droppia: syön niitä muutenkin ihan riittämiin. Ja niin mä jouduin jäämään kotiin Tonyn ja Särön lähtiessä treenaamaan ja juhlimaan mahtavalla porukalla.. Minkäänlaista marttyyrinviittaa en suostu pukemaan ja siitä suivaantuneena läksinkin lauantaina Essin kanssa Vaasaan shoppailemaan! :) Saaliina yhdet shortsit, yhdet caprit, kaksi mekkoa, yksi toppi ja yksi t-paita. HAH! :D Ja NIIIN hyvä mieli. :) Mut on kuulkaa kallista tämä äitiysvaatetus, koska ne menee vaan tietyn aikaa. Tosin, mä oon niin mieltynyt noihin resorivyötäröihin, että saatanpa pitää niitä hamaan loppuun saakka.. :D

Koiraparat on ihan hunningolla: en voi lenkittää niitä.. :( Yksi lenkki- eilen aamulla- ja sekin puolen kilsan pituinen. Jee. Ei ihme, että tänään kun heräsin, oli Miss Mypa syönyt takan lasikuitutapettiseinästä taas mukavan pätkän.. meninkin illalla pikku hetkeksi sen kanssa etupihalle tokoilemaan: tein perusasentoa (ehkä n. 1o toistoa) ja paikallaseisomista pari toistoa. Meni liian hyvin.. :D! On se taitava pentu!! :) Onneksi on aidattu piha: siellä ne on viettäneet viikonlopusta monta tuntia.. luiden kanssa ja ilman. Kovin on nukkumaanmennessä uupunutta sakkia, vaikkei lenkkejä ole tehtykään. Josta mulla on maailman hirvein morkkis. Mut onneksi Tonde tulee tänään kotiin ja vie ne piiiiiiitkälle lenksulle. :) Ja eiköhän mullakin elmä vielä taas voita.

Ja loppukaneetti: moon nyt kahtena iltana nauttinut ammeesta: son NIIN ihana!! :D Eilen sujahdin kirsikkavaahtokylpyyn lehden kanssa! :D Oli hiukka kätevää lukea samalla kaksplussaa ja nauttia elämästä..

1 kommentti:

  1. Voih, varmaan outoa ajatella tuota piiiitkää kotosalla oloa ja uutta tulevaisuutta nimellä "sitten kun meitä (ihmisiä) on kolme" :)
    Otas kuule päivä kerrallaan ja nautiskele kaikesta mitä saat kokea, ainutkertaista se tulee olemaan!
    Heih, muistan muuten kun Tonylla oli edelliset pyöreät synttärit! Siepontaipaleen grillikatoksessa istuskeltiin :)
    Oikein mukavaa kesää teille!
    -Sari

    VastaaPoista