tiistai 17. marraskuuta 2009

Kick

my... handyy!! :D Nimenomaan!! Mua on nääs potkittu, äsken, juuri äsken!! Käteen ja molemmin puolin!! :D!!! Mä kellistin Carron syliini, vatta taivaallepäin. Sehän ei "normitilassa" KOSKAAN makaa niin. Mutta siunattu tila saa sen mielenkin aikaan.. niin rouva köllii mun sylissä nykyään joka ehtoo. Ja mä lääpin tuota pinkkiä palloa.. ;) Ja tänään mä päätin ihan vähän kokeilla enemmän.. viime kerralla mä tunsin potkut 50 vuorokaudella. Nyt on menossa 48. Ja mä kevyesti painoin kättä vatsalle ja siellä, ihan kylkiluiden juuressa se tuli. Ensin en uskonut, mutta sitten se tuli taas. Ja sit toiseltakin puolelta.. :) VOIJETTÄ!! Ainakin siis kaksi masuasukkia!! :) Hiihii!! :))))))))

Ja peeäs: ensi viikon pe, 15.30 on ärööänteegeeeeän. Jänskää... :)

Ja peepeeäs: tausta oli niin pakko vaihtaa ällöpinkiks, sillä se jos mikä, on beibiväri! :)

5 kommenttia:

  1. No toi on niiiin beibiväri =D
    Ihanaa, pikkuisia on teillä kohta kotona ja sitä pennuntuoksua, voih!
    -Jaana&co-

    VastaaPoista
  2. Olipas ihanan henuunen päivitys :D ja iloisia uutisia. Tsemppiä teille loppuodotukseen :)

    VastaaPoista
  3. jeij, ei ole ihanampaa tunnetta odotusaikana, kun sen emokoiran massusta tuntuu liikettä. <3 tsemppiä teille tulevaan koitokseen. :)

    t. Jenna

    VastaaPoista
  4. tää kaikki kuulostaa niin ihanalta.. ! :) voi kun kaikki menis sitten hyvin loppuun saakka... T. Tanja

    VastaaPoista