maanantai 30. marraskuuta 2009

herne

nenässä ja syvällä!!!!!! Mä kirjotin äsken hienosti ja pitkästi.. ja sit tuli joku hemmetin virhe ja kaikki katos taivaan tuuliin!! Mitä varten tuolla alhaalla on joku automaattinen tallennus, jossei ne tekstit oikeesti tallennu minnekään?!?!!!! KELE!!

No, mä koetan raapustaa jotain uudelleen.. :( Elikä vuorokausia tänään 61. Ainoa merkki "mistään" on aamupäivän lämpö 37,3. Eilen oltiin ihan koko päivä 37,7 hujakoilla. Mä olin tulla hulluksi. Carro kun kuulee nykyään rasvapurkin kannen äänen, niin ilme on... Enkä voi syyttää. On tää aika rassaavaa. Viime kerralla lämpö kävi 37,3 edellisenä päivänä. Toivotaan, että tällä kertaa olis vähintäänkin sama tahti. Mulla on ensimmäinen "hukkalomapäivä" tänään. Paitsi että ihan kiva on olla kotona ja seurata. Eli ei tää sinänsä hukkaan mee. Ja tuleepa itekin levättyä. :)

Enää ei kävely mammalle maita. Aamulla kävin koko porukan kanssa tuossa viereisessä metsässä. Abaut 200 metriä yhteen suuntaan.. Onneks sit, kun Tony tulee kotiin, niin muu sakki pääsee lenkille. Kunnon sellaselle. Mä laitoin Hiisille bot:in aamulenkin jälkeen, levitin kuistille ihanan pinkin pörrökarva-alustan ja tuolille fleecepeiton. Särö ja Hiisi pääsi ruuan jälkeen ulos toviksi. Ajattelin, että voisivat olla siellä ihan tunnin-pari. Mutta pieleen meni. Vettä alkoi tuleen kun een peestä. Joten se siitä. Särö ja Hiisi olis oikeesti tyksiny varmasti kattella ja haistella.

Sit vielä yks juidu. Särö on syönyt nyt viikonverran puuroriisiä, kanaa ja Inupektiä. Ja maha on ollut hyvä (kopkop)! :) Nyt tänään lisäsin sen ruokaan pienen hyppysellisen Virbacin suolistoruokaa. Nappula oli sellasta ihanan näköstä, puolikosteeta ja rasva pinnalla! Mulla hyvä jottei ittelläkin herahtanu vesi kielelle. Mättäsin riisikanamössön päälle ja vettä sekaan. Sekoitin, mikrotin pikkuisen ja tarjolle. Ihmettelin, ku Särö söi niin kauan. Hyvällä halulla ja söi koko ajan, mutta kesti ja kesti.. Syy selvis lopuksi. Kuppi oli muuten siisti ja puhdas.. mutta pohjalla kölli joka ainoa nappula. Tyyppi oli imeskellyt riisit ja kanat (ja Inupektit) kupista ja räkinyt nappulat takas kuppiin.. No, illalla mä turvotan ne ja mössöän kanariisin sekaan. Katotaan, kumpi erän vie.. :D

Näin. Mut jatkakaamme jännäämistä ja toivotaan, että pian saatais maailmaan lisää trickteamilaisia.. ;) Eilen mä pyörittelin viittä eri nimiteemaa paperilla. Piti ihan mennä koiranettiin ja kattoa kaikkien rotujen kautta, että onko mun teemat käytössä.. ;) Tosi vähän tuntuu väki käyttävän teemoja: enempikin kirjaimia. Siksipä mun teemoista, liki jokaisesta, oli nimi tai kaks käytössä. Muttei yhtään koko teemaa. Joten mä ehkä kestän. ;D Ihanaa pähkäilyä..!! :) Ja taas jännäämään...

12 kommenttia:

  1. Näin että on tullut uusi teksti ja heti lukemaan, josko jo...argh... Carro haluaa kasvattaa maha-asukit valmiiksi, ennenkuin putkauttaa ne maailmaan. Ehkä jo ensi yönä??
    Toi Särö-juttu kyllä pisti hymyilemään ;) On ne niin ihquja, mutta nei vaan ymmärrä mikä niille voisi olla parhaaksia ;(
    Aamulla pitää taas tulla vilkuilemaan, josko olis uutisia...
    -Jaana&co-

    VastaaPoista
  2. mä vähän ravistelin tuota palloa, olisko se väärässä, mutta kyllä ens yötä edelleen veikataan - lilaa auraa vilkkui ;D!

    peukkujapeukkujapeukkuja :)!!!

    VastaaPoista
  3. Teemanimet on parhaita!

    Toivottavasti saadaan lukea kivoja uutisia aamulla, tsemppiä sinne!

    VastaaPoista
  4. Kuulumisia kurkkimassa. Palaan huomenna :)

    VastaaPoista
  5. Sä ihan selvästi aliarvioit Säröä :DDDD
    Mä sanoinki nimistä Ninalle, et mahtaako
    teema olla nyt sitten se mitä täällä epäillään,
    kun niitä kerran neljää olis tarjolla ;)

    Kaija

    VastaaPoista
  6. Heij på alla! :D Lämmöt oli aamulla alhaalla. Nyt pitäisi vuorokauden sisään siis tapahtua.. Mä jännään ihan hirveesti, mutta koetan olla ulkoisesti cool.. Carro haluaa olla mun kanssa samassa huoneessa, petaa välillä. Muuten se on ihan tajuttoman rauhallinen.

    Nina ja Kaija: jos kaikki säilyvät hengissä ja oikeasti saamme neljä pentua, niin joo! :) Mutta hysssss.. ;)

    VastaaPoista
  7. Päivityksiä vaaditaan sitten pikaiseen tahtiin kun tyypit alkaa ilmestyä maailmaan ;) Toivottavasti kaikki menee nappiin ja saatte pennut turvallisesti suureen maailmaan!

    VastaaPoista
  8. Peukut ja tassut ylhäällä täällä päin ;)

    VastaaPoista
  9. Mäkin kävin vilkaisemassa, onko jotain jo tapahtunut...?! Tsemppiä ja voimia sekä äitikoiralle että kätilöille! :D

    VastaaPoista
  10. Ja tuon edellisen kommentin kirjoitti siis Hilpi...

    VastaaPoista
  11. Eikö niitä ala jo näkyä ;-)

    VastaaPoista