sunnuntai 22. helmikuuta 2009

Haaste, nro 2



On tässä. Sain haasteen Jaanalta.


1) Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
2) Pick the 4th picture in that folder.
3) Explain the picture.
4) Tag 4 people to do the same!

Kuvassa on mun rakas, lentävä punainen koirani. Sutinen, Rionnag Exciting Era. Elämäni Agikoira. Mun kanssa kisaamassa Järvenpäässä. Muistelen. Luulen, että voitettiin tuo rata. :) Sutinen loukkasi tuolla kisoissa varpaansa kakkosradalla ja Pyryn alias Borgin Miia tutki sen. Päästiin karsintoihin sinä vuonna, hyvä niin.. Mua melkein itkettää nytkin, kun kirjoitan tätä. Mun on NIIIN Ikävä. Ehkei tää lopu koskaan.

Haasteet: Pia, Tuulikki, Karo ja Anu

6 kommenttia:

  1. onks tuo Pia minä :D
    Voisiks suomentaa ton mulle, mun aivot on narikas :D

    VastaaPoista
  2. no okei...kyl mä ymmärsin..haaste otettu vastaan.

    VastaaPoista
  3. I-h-a-n-a tuo Sutinen ja ihana kuva;-O Lentävä shetlantilainen;) Jaah, mut on haastettu, täytyy hakee tuo neljännen kansion neljäs kuva ja laittaa taas neljälle haastetta eteenpäin!

    Hyvää Työviikkoa!

    VastaaPoista
  4. Voi eiiii, tämän piti olla hauska juttu ja sain sinut surulliseksi... Mutta kyllä täälläkin päässä kyyneleet valui (tällä kertaa ei hauskuudesta), kun voi vain aistia miten tärkeä Sutinen sinulle oli...

    -Jaana & koirulit-

    VastaaPoista
  5. Jaana: nou hätä! Olisinhan mä voinut ottaa mistä tahansa kansiosta minkä tahansa kuvan.. mutta päätin olla ihan rehti ja reilu. Ja siihen kuuluu tunteetkin mukaan. Se on asia, mitä mä en pääse pakoon enkä piiloon. Ehkäpä aika mua auttaa. Ja eihän siinä mitään pahaa ole, että joku on joskus ollut niin tärkeä, ettei sen muisto haalene, ehkä koskaan.. Harmi, että muisto tuo mukanaan tuskaa. Silläkin lienee tarkoituksensa. Ja onneksi, tässäkin tapauksessa, Sutinen toi niin paljon iloa, onnea ja uskomattomia elämyksiä mun elämääni, että olis suuri vääryys olla niitäkin muistelematta ja tuomatta esiin. Joten hyvä näin.

    VastaaPoista
  6. Sutinen oli kyllä nopein koira mitä oon nähny! Tosissaan! Ja hauska persoona :) Meillä pian syntyy käkkärärastafaripersoonia; Petra just toi meille pentulandian aidat sun muut. JÄNNÄÄ.

    VastaaPoista