tiistai 22. marraskuuta 2011

Aurinko paistaa

risukasaankin. Ja ysäriaksaajien maailmaan.. :DD Meillä oli eilen treenit ja sanoin heti kättelyssä Hilpi-sielunkummpaniysärille, että son tästä kiinni lopetanko koko touhun. Nolo saa olla, muttei näin nolo.. :D No, vitsi vitsinä. Hilpin treenit oli taas yybermukavat ja käsittämätöntä, mutta meillä meni tod mainiosti treenit!!! Ihan älyttömän hyvin! ;)

Yyban on kyllä uskomaton. Se lukee mua tosi herkästi ja jopa hienosti.. :D Työnnöt meni tosi hyvin, vaikka se vois olla meille hirmu vaikeaa. Samoin takaaleikkaus pelitti kuin ysäriohjaajalla vain kuuluukin. :DD Ongelma oli liikkuvassa valssissa. Sellasessa, missä mun piti samalla liikkua ripakasti ja mun liike vei Myrttiä mun selän taakse... selitettynä kuulostaa ihan siltä, että mä teen valssin väärään suuntaan, mut en usko että oli sitä. Mä YRITIN panostaa siihen. Tuli oikein jos OIKEIN kovasti panostin valssiin ja käskin napakasti toisella kädellä tulemaan valumatta. Mut heti jos "vaan tein sen", niin valui ohi esteen. No, se on pieni mures se. :O)

Okseri oli haastavassa kohdassa: siinä piti lähteä jo luukuttamaan kohti loppusuoraa ja mä niiiiiin helposti jätin Myrtin yksin tekemään okseria (sinne tultiin putkesta, jonka aikana mä pääsin edes vähän kirmaamaan edelle) ja se toka rima sit kopahti jos jäi mun selän taakse.. Myrtti on tehnyt okseria ehkä kerran aikaisemmin, joten treenin puutettakin on, mutta suurin syy on siinä, että mä en edes katsonut siihen, vaan koetin niin vimmatusti kirmata sitä loppusuoraa kohti, etten jäis ihan kuin tikku pas...an. Mutta aina sitä pitäis muistaa ohjata eikä olettaa..

Pussi ei tuottanut ongelmia, vaikkei sitäkään ole tehty aikoihin. Rengas oli ekana esteenä ekassa treenissä ja jos otin muuten kuin kutsuna huolella, niin puikkas sivusta. Reeniä siihenkin siis.

Kakkostreenissä kokeiltiin uusia tuulia a´la törkkäys. Mä sit tykkään siitä ohjauskuviona!! Jos vaan osaisin sen selkärangasta eikä niin, että pitää niin kovasti siihen vielä keskittyä.. Mä luulen, että se toimii Mypalla niin hyvin siks, että koira on niin vihreä. Se reagoi tosi hyvin mun liikkeeseeen ja tekee törkkäyksellä hienoja estehakuja. Melkein kuin gurujen koirat.. ;D

Ihan äärettömän hieno fiilis jäi treeneistä!!! Ihan sellanen, että mä voin välillä pitää muutakin kuin tuulihousuja ja EHKÄ voisin ton tortun tumpata. Mut pitää kattoa.. ;)

3 kommenttia:

  1. Mitä mä kerkesin teidän treeneistä nähdä, niin aika hianoa menoa oli! Ei muutaku eteenpäin, sano mummoki lumihangessa ;D

    -Nina K.

    VastaaPoista
  2. Mä jo ajattelin, ettette te pysty Mypan kanssa kovin kauaa missään murheen alhossa rypemään, Myrtti on sentäs ni hieno ja sä itekin osaat vaiks mitä, vaiks muuta väittäsitkin! :)

    Hienoa, että ilo on taas löytynyt, tällasia tekstejä on ni kiva lukea :)

    VastaaPoista