sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Ulkoasu

muuttuu, kun "muutakaan tekemistä" ei ole.. :D Joskaan se pieni ihana olio ei näy mun blogissa!! Se, mikä sanoo sen "hello friend" - Harmi!! Lisäsin myös muutaman suosikkiblogin tuohon sivun linkkeihin. Särön pojan Krumin blogi, Minimonsin ja Juhan helppoihin nolliin :D! Yläkuvassa Oodi, Myrtti, Carro ja Särö.

Mut sitten pientä treenikertomusta. Särön kanssa oli torstaina ohjatut treenit, kouluttajana Mikkilän Sari. Treenit oli loistavat, joskin mä vähän epäilin -tuttuun tyyliini- itseäni. Että ehdinkö tuonne ja sinne ja tänne. Ehdin mä! Kun vain laittaa ehtimään!! :D Otin yhden hienon niiston, mitä juurikin vasta aloin Särölle opettaa. Se uskaltaa kuitenkin hypätä mua kohti ja ihan siivekkeessä kiinni. Joten ei ollut ongelmaa. Sit tein yhden pakkovalssin coachin pakottamana ja hyvä niin: sehän oli ihan kiva kuvio! :D Särö polki hienosti ja toimi paljon paremmin, kuin olin kuvitellut tauon jälkeen. Ja ensimmäisen kerran kunnolla mun kanssa. Sen testosteronitaso on varmaan jäätävä tuolla treeneissä, sillä on NIIN miestä.. mut mä kiinnitän siihen huomiota ja uskon, että se ei tuu olemaan ongelma. Puomin alastuloa aloin nyt sit opettaan ihan aasta ja alusta. Mun tyyliseksi. Eli kisoihin ei päästä piiiiiitkään aikaan. Mutta jospa se menisi perille.. mä ääliö vaan tajusin käyttäväni samaa käskyä, kuin Tony omassa tyylissään.. sit ihmettelin, kun Särö rynni.. kumma juttu.. :D!! Mun pitää siis tietenkin vaihtaa käsky, kun metodi muuttuu. Heureka sille!! :) Jäi niin hirmu hyvä fiilis, että aloin kurkistella hyppyratakisakalenteria.. :D

Myrtti pääsee viimestään lauantaina treenaamaan, kun Jenni tulee meitä kouluttamaan. Meillä on oikein oma tunti varattuna, privaattisellainen. Saadaan sateisti apua ja hyviä ideoita: ootan sitä innolla, mutta vähän "nolona".. me ollaan NIIIN alussa vielä.. vaikka ikää ym olis kyllä.. Mutta mä lupaan, että se tästä! :) Harmikseni mä älysin (kiitos Mian), että mei päästäkään agirotuun: mulla oli tavote saada Mypa siksi kuntoon: oltais saatu Trickteamin ihka ensimmäinen rotujoukkue kasaan!! (Carro, Särö, Myrtti, Xy ja Oodi: olis ollut varallekin joku!! :)) Mut.. moomma sillon Italiassa lomalla. Eli mitään deadlinea ei esteiden opettamisen kanssa ole. Huh.. :)

Eip muut. Palaan lauantain jälkeen asiaan. Ihanaa ja aurinkoista kevättä!!! Naatitaan. Ennenko käärmekset herää... :(!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti