sunnuntai 8. elokuuta 2010

Still

yhtenä. Joskin, nyt täytyy sanoa, että alkaa ehkä jo olla merkkejä siitä, että tää loppuu joskus. :) Mä sain "viimeisen" vinkin ja oon nyt kokeillut sitä kaks päivää: en tee mitään. Vauva huomaa, että nyt voi tulla, on seesteistä. :) Toivotaan, että merkit vahvistuvat ja päivä-pari, niin rakkauspakkaus on sylissä. Mitään muuta en toivo nyt niin kovasti.

Tony kävi aamulla aksailemassa Lapualla agilitykisosisa Särön kanssa. Mun piti mennä mukaan, mutta yö ja ilta olivat aika "heikot", joten musta ei ollut lähtemään.. jäin huilaamaan kotiin. Kisat olivat menneet persiilleen, joskin täytyy sanoa, että video ei antanut niin karua kuvaa, kuin ohjaaja itse. :) Nyt meillä on vakavassa mietinnässä, lähtisikö mr rabbitilta kivekset.. se oli taas kävellyt radan ulkopuolella maailmanomistajan elkein ja kyyläillyt, löytyisikö ketään, joka haluaisi saada turpiinsa.. Ei tee Tonyn ja Särön suhteellekaan hyvää, jos joutuu koko ajan puuttumaan käytökseen.. tosin, se leikkauskaan ei takaa "mitään" itsestään. Mutta vois kyllä auttaa asiaa. Mietimme. Mutta hepposesti sitä emme päätä.. mä kuitenkin olin salaa toivonut, että vielä kävisimme näyttelyssä.. edes joskus.. Ja Särön pentukin olisi ihana saada.. joskus.. mutta pitää miettiä, mikä on sille itselle parasta.

Sellasta. Mä en oikein osaa ajatella tällä hetkellä mitään muuta, kuin lähestyvää synnytystä. Ei riitä ajatus muualle. Vallankaan, kun koko ajan tuntuu enemmän ja enemmän se asia olevan lähellä. Supistelee, tihkuu verta jne. Mä soittelin aamulla synnärille varmistaakseni muutamaa asiaa ja siellä oli kyllä aivan superihana kätilö!! Oikein tuli fiilis, että sinne on ihana mennä!! :) Toivotaan, että sellainen on meitä sit odottamassa, kun aika tulee. Huomenna olis numerologisesti hauska päivä syntyä: 9.8. Meidän hääpäivä on nimittäin 19.8. Ja ylihuomenna on 100810. Aika hauska numeroleikki sekin... joten monta hyvää päivää Huldalla tulla. :) Mua oikein hävettää tuo mun edellinen kirjoitus: ettei huvita koko juttu jne.. mut se oli sillon fiilis. Nyt on onneksi taas valoisampi olo. Huomenna on jo maanantai! :)

Ja peeäs: ke on toinen vyöhyketerapia-aika JOS ei ennemmin tapahdu mitään.. mitä en usko tällä hetkellä. Huomaatteko: valoa todella näkyy! :)

3 kommenttia:

  1. Semmottii Miira vain kaiken odotuksen keskelle, et Panun pullisteluihin ja perusluonteeseen ei vaikuttanu kastrointi tuon taivaallista;-) Ainoastaan merkkailu ja kiinnostus tyttöjen perään hävisi.
    Muutoin se on sama kingi, elvis ja maailmanvalloittajaa;-))

    VastaaPoista
  2. Kylläpä meikä ny eksyy usein tänne blogiisi ;)
    Tunteiden vuoristorataa riittää teillä vielä pitkäksi aikaa, monenlaista tulee vastaan. Kaikki yhtä tarpeellista perheen yhteenkasvuun.
    Olet niin mielessä, Miira.

    VastaaPoista
  3. Kävin täällä kurkkimassa, että joko ois uutisia...?

    VastaaPoista