tiistai 25. lokakuuta 2011

Maanantain treenit

Eka: mitä yhteistä on Myrtillä ja Anna Abreulla?



Sanoiko joku, että molemmat on brunetteja? No joo, mut en tarkottanu sitä. Mitä?! Huusiko joku, että molemmat on kauniita tyttöjä? Joo, totta sekin, mut sitä ei nyt haettu. :DD

Vastaus: molempia on kutsuttu taskuraketeiksi. :DDD Annaa Idolsissa ja Myrttiä eilen treeneissä by Hilpi-ope. :D

Treenit meni ihan mielettömän hyvin. Myrtti sai "kunnian" alottaa ekana koirana ja tällanen kuukauden tauko sai aikaan sen, että ihan eka pätkä meni vähän ottaessa tuntumaa. Sekä mun että Myrtin. Mä en tiennyt miten se reagoi ja sit oli vähän hapuilua. Mutta sitten muuttui ääni kellossa.. :DD Myrtti viiletti niin hienosti ja toimi uskomattoman makeesti! Tehtiin whiskyleikkausta (mitä en IKINÄ olis uskonut meidän osaavan) ja pakkovalssit jeeänee muut nimihirviöt hienosti. Hilpi pani mut tekeen ohjauksia, mitä en olis keksinyt ees kokeilla. Ja toimi ne. :) Lisäbonuksena meidän ryhmä on AIVAN ihana!!! Mä niin nautin treenata tuollasessa porukassa, missä on mukavaa!! Jutellaan toisille, kysellään ja neuvotaan ja kyseenalaistetaan ja tsempataan!! Niin mahtavaa!!! Ja treenit oli tosi hyvät: kiitos Hilpille!!

Moitettakin toki löytyi. Ohjaajasta. Mun liikkuminen on kuin kengurubensalla varustetussa autossa. Nykivää.. miten ihmeessä mä saan itseni liikkumaan tasaisemmin?!

Verkkobotti oli kovasssa käytössä ja se jäi loppulenkin ajaksi vielä päälle. Käveltiin kotiin takki niskassa ja illan Myrtti nukkui soffalla mustassa viitassaan umpiunessa. Mä niin toivon, että tyttö sais "terveen paperit" ens viikolla kun Virve sen hieroo taas.

Mut näin. Suu messingillä mennään eteenpäin. Ja viikonloppu alkaa jo jänskättää.. :D

2 kommenttia:

  1. Kiva kuulla että Mypa jo parempi :)

    anu ja t-tytöt

    VastaaPoista
  2. Tykkää!!!

    Terkuin Överhus & karvaturrit

    VastaaPoista