tiistai 24. maaliskuuta 2009

Suomeuduttu on

ja sen huomaa. Moon vanha. Ja väsyny. Ei meinaa päästä millään arkirytmiin kiinni. Huooh. No, jospa se siitä, nukkumalla taas. Mä luulen, että varvas, jonka luulin murtaneeni, ei ookaan murtunut. Kukaan ei meinaa uskoa, miten se kävi, mutta totuus on tarua ihmeempää. Maattiin vikana päivänä arskarannalla oikein aurinkotuolissa. Molin just saanu hyvän löhöasennon, kun Anu halus selkäänsä aurinkorasvaa. Nooh, määpä sit ponkaisin pystyyn ja löin varpaan ihan julmetun häjysti aurinkotuoliin. Olin saletti, että se hajos. Sininen, turpea ja NIIIIIN kipeä. Mutta tänään sillä on voinut jo kävellä: ehkei se ookaan murtunut: eikai se näin nopeesti paranis? Loma oli oikein onnistunut ja antoisa. Oikeestaan just sitä, mitä kaivattiinki. Lämpöä, helppoa lomaa, puukoruja, hyvää ruokaa.. ;) Mä jopa voisin mennä sinne uudelleen. Sinne, minkä nimeä ei kehtaa ees sanoa ääneen, kun se on niin noloa.. :D Mä laitan tähän alle yhen mun suosikkikuvan. Siinä mä ja Essi istutaan hiekkadyyneillä ja Anu kuvaa. :)


Sit, tasapuolisuuden nimissä, toinenkin kuva. Taas mun lemppareita.. ;D Siinä mollaan vesipuistossa ja tossa Anu ja Essi syöksyy alas. Tuo oli yks meidän lempparilaite. ;)


Juu. Koiria oli ikävä ja ehkä vähän niiden isäntääkin. ;) Mut on se kiva päästä välillä irti näistä kotikuvioista, lenkkeineen päivineen. Kiva on sit palata taas arkeenkin. Carro oli musta saanut vähän tukkaa sillä aikaa ja vastapainoks sen toinen korva oli bystyssä. Tai siis, ON. (kääk). Ja minen meinaa sitä liimata.. (KÄÄK). Uus Furminator oottais kaapissa käytttöä. NIIN pitäis harjata Hiisiä lukuunottamatta kaikki. Särö ehkä säästyy, sillä sen pitäis vielä misseillä pariin otteeseen. Mut muu klaani.. Ehkä huomenna.

Ja ni, mun on PAKKO hehkuttaa, ku mä oon niiiiiiin onnellinen, ylpeä ja iloinen!! Mun rakkaan ja ainoan siskoni rakas aviomies Tuppu oli eilen sikamakee lätkäpelissä!! Vaasan Sport voitti mestiksen ja pääsee pelaamaan ässämliigapaikasta Ässiä vastaan!! Pori: vapise!! :D Ja Tuppu palkittiin pudotuspelien parhaana pelaajana!! Voi vitsi kun mä oonkin ylpee: oonkohan mä enempi, ku Leena? :D *hihii*

Seuraava kirjoitus on sit taas järkevämpi ja normaalimpi. Lupaan. Mut tää aikaero katokaas.. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti