maanantai 30. maaliskuuta 2009

Moon NIIN söpö

:) Emmä mihinkään treeneihin voinu lähteä. Mä sain rakkaalta Leena-siskoltani lahjakortin tunnin intialaiseen pää- ja kasvohoitohierontajuttuun. Nooh, mä sitten täksi päiväksi olin varannut ajan ja aaah.. menin sinne suoraan töistäpäin. Sain ekana valita öljyn, millä hoito tehtiin. Ja mulle valittiin sellanen yrttihieronta-aine, mikä on tehty stressaajille ja pää kolmantenajalkana painajille. Eli mulle. ;) Ja sit oli IHANA tunnin sessio eessä! Oli jalkakylpyä ja selkä-, käsi- ja kasvohierontaa. Ja niskaa ja tukkaa jajaja.. ;) Mun koko pää, naama, tukka on öljyssä. Mä ajoin huppu päässä kotiin enkä TOD menny hakeen Särölle ruokasäkkiä, niinko ajattelin. Mut, oli superihana rentoutushetki. Voisin NIIN mennä uusiksi. Ja luulen, että meenki. Miettikää, tunti vain omille ajatuksille rentoutusmusan soidessa ja joku tekee hyvää koko sen ajan! :) Sain sit ohjeeks ottaa iisisiti koko illan. Joten ei päästy Kaapelin kaa kirmaamaan. Mut, ehkä tääki tekee hyvää. Mulle tää lepoilta on outo tila..

Huomenna sit nokka Vaasaa kohti ja hurraan ääni käheeks Sporillle! :) Jänskää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti