maanantai 9. maaliskuuta 2009

Eläinlääkärikeikka takana

Hampaat on nyt tutkittu ja hoidettu. Repo Einari Häggblom köyhtyi yhdellä etuhampaalla: se törötti suusta ja heilui jo hieman. Sen pikkuiseen suuhun ei meinannut mahtua kaikki legot, joten siksipä hammaskeiju vei yhden. Mä en muuten muistanut pyytää sitä kotiin: Repo ei voi laittaa sitä nyt tyynyn alle eikä siis saa euroa! Kauhee vääryys.. Ehkä se saa huomenna sit vaiks puruluun.

Carro Elisabeth puolestaan sai pitää kaikki hampaansa.. Mä olin kauhuskenerioinut, että siltä täytyy poistaa 8 pikkuista etuhammasta: kaikki ne mustuneet.. Ell tuumi, että ne on kyllä varmastikin kuolleet väristä päätellen, mutta että niitä ei tarvitse hoitaa: ovat ihan siistin näköiset ja oireettomat. Pahan hajuisen hengitykseen paljastui tod. näk. syyksi ientulehdus. Mä olen kyllä rapsinut hammaskiveä pois, mutta Carrolle tulee sitä hirmu nopeesti lisää ja takaisin. Nytkin oli taas siellä täällä kertymää, vaikka siitä ei hirmu kauaa ole, kun niitä raaputtelin. Lisäksi mä oon voinut vaikka pökkäistä sitä putsatessa ja sekin on voinut tulehduttaa ikeniä. Voih.. Molempien hampaat saivat ultraa ja hohkaavat nyt puhtoisina! Antibioottia ja Revolle vielä kipulääkettäkin kyytipojaksi. Sillä mennään ja toivottavasti parannutaan mallikkaasti. Ompa taas yksi mures vähemmän. Aika kivaa sekin! :)

Nyt mä saan pontta häämöttävästä lomasta.. Sunnuntaina starttaa lentokone ja minä, Anu (Tujun ja Tällin Anu) sekä Essi (Shotin ja Jytyn Essi) lähetään Playa Del Inglesiin kokonaiseksi viikoksi!! Voi apua miten ihanaa! Mun matkalaukku on tullut tänään sisälle varastosta ja taidan aloittaa pikku hiljaa pakkailun.. Nyt mä ymmärrän sen Aurinkomatkojen (vai kenen se nyt onkaan) mainoksen siitä, että: loma- on taas jotakin mitä odottaa.. (Vai miten se nyt menikään.. ;))

peeäs: Sanoin Tonylle harmistukseni siitä, ettei pyydetty sitä hammasta keijua varten. Tony lohdutti, että "Keijut tietää, aamulla sen näkee".. :D Meinas, että ege on jossain Lellua oottassa.. :D NIIIIIIN liikkistä! :)

6 kommenttia:

  1. Oih, hauskaa reissua!! L O M A kelpais kyllä tännekin, joten nauttikaahan munkin puolesta!

    VastaaPoista
  2. Mua ihan kauheasti kiinnostais et toiko keijut Lellulle mitään?

    T. Matkakuumeinen Essi

    VastaaPoista
  3. Tony veti taas pisteet himaan. Voisitko ajatella perustavasi sille fan clubin?

    Era

    VastaaPoista
  4. Meidän Hulda virkistyi syksyllä 100 % kun sen hampaat hoidettiin kuntoon (ikää oli about 14 v 3kk silloin).. niistä kannattaa pitää huolta!
    OIKEIN MUKAVAA LOMAA!
    toivottaa toinen lomalle tänään suuntaava =D eli Jaana & Iisa & Hulda(tosin määränpää on eri suuntaan kuin teillä, eli pohjoiseen päin)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, aurinkoista & virkistävää lomaa Miira & Co! Toi Lellu on sellainen ihanan liikkis kutsumanimi! Pikaista toipumista hampaanpoistosta, jospa Keiju-Tony taikoisi egen Lellun tyynyn alle;-)

    VastaaPoista
  6. Lellu oli saanut egen. Se oli ollut kuulemma koirien pedissä, patjan alla. Lellu oli kiikuttanut sen säästöpossuun. Säästää kuulemma johonkin. Mä luulen, että ne säästää Tonyn kanssa omaan Inglesin lomaan. En tiä. :D Fan Clubia ei oo Era perustettu eikä perusteta..

    Toivuttu on, molempien taholta, oikein hyvin ja henki on ihanan hajuton, kumpaisellakin.

    VastaaPoista