maanantai 22. helmikuuta 2010

Treenattu on

, Myrtin kanssa nääs. :) Moon nyt joka päivä tehnyt sivulletuloa, siinä pysymistä ja nyt eilen ja tänään kaukokäskytreeniä: seisomisesta maahan ja takas seisoon niin, että jalat ei liiku. Se oli alkuun tosi vaikeeta, kun neiti tarjos katsekontaktia haistettuaan namin mun kädessä. Mut Essi näytti homman eilen ja kas, niin sitä taas mentiin. :D

Eilen mä kutsuin meidät Essin ja Shotin luokse kylään. Tony heitti, ettei Myrtti oo ollut hetkeen missään "vieraassa kyläpaikassa", niinku ei oo ollutkaan. Joten kun Essi "erehtyi soittamaan", niin kutsu kävi. Mutta ei perinteisessä suunnassa. :D! No ei se mitään: oli ihanaa, et saatiin mennä. Myrtti oli musta hilmuisen reipas ja tutki paikkoja, pussaili Essin ja Jussin naamat (yllätys) ja kiskoi narua Shotin kanssa. :D Bonuksena saatiin tyydytettyä mun hirmuinen karkinhimo ja se jos mikä oli ihana piste iin päälle! ;P (suut makiaksi Suomen kansa)!! Eilinen ilta olikin sit "ihanan rauhallinen".. ;)

Tänään mä treenasin jo noita opeteltuja juttuja Tonyn viedessä isot lenksulle. Ja sit mä otin uutena pullon kiertämistä: laitoin 1,5 litrasen vichypullon olkkarin lattialle ja suunnittelin opettavani sille "esineen kiertoa". Mut mun kyllä pitäs oppia ensin suunnitteleen ja sit toimiin. Mä tein jos jonkinlaista viritystä sen sijaan, että olisin tehnyt yhdellä lailla kunnolla. Ensin mä hätäpäissäni naksutin siitä, et kattoo pulloa. Sit mä aattelin, että ehkä mun pitäiski jo näyttää käsiohjausta.. ja sit.. ette halua tietää. No, lopussa Myrtti jo tajus, että sen pitää luopua mun kädessä olevasta namista ja säkällä (!) kiersi pullon pari kertaa. Ja molin tyytyväinen. Mä luulen, että mä funtsin asiaa päivän kaks ja teen sit uudet treenit. Aivot mukana sillä erää.. Mut edelleen se tekee hommia pääsääntösesti häntä taukoamatta heiluen ja keskittyy sikahyvin! Toivotaan, että piirre säilyy. Hamaan tappiin.

Tonde on hoitanut päivän sosiaalistamista: meni lumitöihin ja otti Mypan mukaan. Pihalla oli kaks kouluikästä lasta: Myrtti kävi moikkaileessa ja syömässä lapsien käsistä namia. Mä kattelin ikkunasta liikuttuneena, miten Tonde jakoi nameja lapsille ja miten Myrtti -ehkä vähän epävarmana?- häntä taukoamatta heiluen kiipeli lapsia vasten ja söi nameja. Sit Tony leikitti sitä hanskallaan: Myrtti saalisti sen, repi ja "voitti" saaliin.. ja HAHAA.. juoksi kotipihaan tieltä, suoraan takaovelle hanska suussa ja NIIN polleena!! :D!!! Huomenna olis treffit pikkuveljen luokse: Felixin kanssa taas ryskäämään ja ke oliskin sit jo eka rokotusaika. Minen halua, että meidän vauva on jo iso tyttö!! Se on jo melkein koipivaiheessa.. sniif. Onneksi sen henki haisee vielä pennulle ja nahkavatta on faktaa. Mutta mä tiedän, että päivät vähenee.. lapsuuden. oi voi. Nautitaan siis niistä vielä. Ja pahanteosta, kurittomuudesta: sääntöjä ei osata eikä tiedetä, pissoista lattialla, iltavilleistä jne. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti