sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Life is back

sanoi Kaapeli. Kun hallille sen kanssa suuntasin. :) Särö ja Tony sekä Essi & Shotti lähti treenikavereiksi. Tai nooh, sen vois kyllä sanoa, että ne treenas ja me vähän irroteltiin.. Mulla oli -ja on yhä- kauhee stressi Kaapelin ranteesta. Rimat oli luonnollisesti näin viiden kuukauden tauon jälkeen matalalla (25cm), mut silti.. Tehtiin yksi treeni. Joskaan se ei mennyt hetikään oikein, joten toistoja tuli muutamia. Ja ikävä kyllä, kepit meni samalla tavalla, kuin ennen taukoa.. eli jätti kesken. Mä niiiiiiin toivoin, että se olis unohtanut tässä pitkän tauon aikana sen.. mut ei. Mä oon kyllä sitä mieltä, että on siinä epävarma ja jättää siks kesken. Kaarilla ja mun vedättäessä menee ne aina oikein. Mut jos oon rinnalla tai takana, ilman kaaria, on tuo lopputulos. Hyvin harmillïsta. NO, anyway, ranne on toistaiseksi ainakin oireeton. Ei ole turvonnut tai lämmin. Mut ehkä ilta sit kertoo todellisuuden. Ei kai se välttis vielä oireiliskaan. JOten mä jatkan stressaamista.

Särö ja Tony meni ihan hienosti, joskin Tony ei ollut ihan vireessä ite (vois luulla, että olympiakisojen takia lähes läpivalvottu yö ottaa veronsa.. ) Mut hienosti ne silti rullas, kun vauhtiin pääsivät. Essi ja Shotti samaten: se koira menee koko ajan siinä rajalla, että onko lapasessa vai noup. Jotenkin se on tosi hienoa! Koska tänään esmes se pysyi kaikki treenit käsissä. Polkee miljoonaa.. Hieno. Sääppä samaten: polkee miljoonaa ja jos ei kuule käskyä: ei tiedä minne mennä, niin päättää ite; lukee rataa. Välillä nei oo samalla radalla alkuunkaan, mut mä tykkään hirveesti, että koira ennemmin valitsee ite, kun jää haukkuun ohjaajaa "mihinmihin".. Mii laik it.

Myrtin kanssa oon touhunnut perjantaina: käytiin kattoos taas Tonden ja Särön treenit sen kanssa. Se oli kyllä hilmuisen leipas!! Pussaili ihmisiä, sai kaikilta nakkia ja oli niin tyytyväinen! :D Mä annoin kaikille nakkia sille jaettavaksi, että alkais se hampaiden kattomis-treeni pikku hiljaa.. Huoh. Se on kyllä aika omapäinen pikkuipana! Tein hallilla sen kanssa niitä sen jo osaamia "perusjuttuja" ja uutena siivekkeen kiertoa. En usko, että se yhtään vielä tajus tekevänsä mitään, mut teki silti! :) Ja sai nakkia. Särö ja Tony ei normisti treenaa näin tiheesti peräkkäin, mut nyt tehtiin poikkeus. Joskus on hyvä kokeilla tätäkin rytmiä.

Tänään olis sit vuorossa kaupungilla käynti pikkuipanan kanssa, jahka se herää. Ja nepalta saamme Felixin kylään. On ollut ihana viikonloppu tehden eimitään! Lepoa, lepoa ja löhöilyä. Sopii mulle! :) Ens viikko on joillekin hiihtolomasellanen, mut tää paahtaa töis. Koska sit- tadaaa- seuraavalla viikolla on edessä mun loma!! :) Enkkulandia kutsuu. Sitä ootellessa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti