maanantai 21. joulukuuta 2009

Terkkuset pennelästä

Liha maittaa, kuin "pienille eläimille"!! :) Poika söisi niin paljon, etten uskalla vielä antaa lihaa niin paljon. Eilen sotkettiin sekaan kermaviiliä. Tumma tyttö kiskoo myös mörsseliä siihen tahtiin, että paino nousi eilen 66 grammaa *hihittää*. Ainoa "nirppis" on meidän blondineitomme, jolle lihamössö toistaiseksi ei uppoa samaan tahtiin, kuin mammanmaito. ;) Poikakin nosti eilen painoaan 35 grammaa, joten ahdistus hellitti.

Otin uusia kuvia nassikoista, mutten saanut minkäänlaisia posekuvia, yksin kun zoomailin. Albumi on albumeissa: saapi katella. :) Mä tykkkään kaikista tosi paljon, mut eri syistä ja lailla. Tavallaan.

Vaalea tyttö on hirmu hieno! Mä tykkään, että se on kaunis ja sillä on mieltön luusto ja etenkin pää! Mitään en näistä ymmärrä, mutta tykkään kovasti. Se on luonteeltaankin ihana mussukka: helppo ja mukava käsitellä. Tykkää äänestään ja murisee ja haukahtelee välillä, tyytyväisen näköisenä itekseen. Ihana penne! :)

Poika sit. Se on kuin "keiju" noiden mörssärinaisten keskellä. Se on eniten hereillä: hyökkii ja murisee, koetti tapporavistaa siskoaan niin, että muksahti itse kumoon. :D Helppo käsitellä myös. Mä mietin, jääkö se pieneksi, kun on niiin "pikkarainen". Mut aikahan sen näyttää. Pojat tuntuvat kehittyvän aina naisväkeä hitaammin. Pätee näemmä ja kuulemma MYÖS koiriin. :D Mut ihana penne tämäkin. Tykkään paljon!

Ja tumma. Se osui ja uppos syntymähetkellään. Itkin kotona sitä katsoessa ja sanoin Tonylle, että "se tuli uudelleen kotiin". Meillähän oli kerran ihan samanvärinen, tumma tyttö... Enkelipentuna nyt. Tämä neiti on ollut alusta saakka äänekkäin. Se ilmoittaa heti, tykkääkö vai ei. Tätä nykyä sekin on onneksi helppo ja mukava käsitellä. ;) Mörssärinä se on kasvanut pikkuisimmasta kaikkein painavimmaksi.. Se tulee ja ottaa, mitä haluaa. Ja minkä nisän haluaa. Toivotaan, että asenne hieman lientyy ajan myötä. Tony tuumas, että se on äitinsä tytär. Rasittavan jääräpäinen... :D Mutta ihana siltikin.

Ja sitten: pääuutinen!! Meikäläisestä tuli eilen täti!!! Mun rakas sisareni Leena ja miehensä Tuomas saivat eilen Sisu vauvan maailmaan!! Mä oon ihan järjettömän iloinen, liikuttunut ja onnellinen!! Tätä niin odotettiin ja toivottiin!! Mä sanoin eilen Sisulle sitä katsellessani, että "mä olen sun paras ja ainoa tätisi ja meistä tulee läheisiä". Niin se on. :)

4 kommenttia:

  1. Onnittelut Miira, kaikesta tapahtuneesta..! :)

    Tanja

    VastaaPoista
  2. Oikeesti...noi pennut on niin suloisia...<3
    Oikein paljon onnea Täti-tittelistä=)
    -Jaana&co-

    ps. Ois aika ihanaa, jos laittaisit videopätkää penneleistä tänne....

    VastaaPoista
  3. Onnea hirmuisesti tätiydestä ja upeista penneleistä ja Oikein hyvää joulua sulle ja Tonylle myös!!!!

    VastaaPoista
  4. Onnittelut täältäkin tuoreelle tädille! Voi mitä lutunoita nuo nassikat on! Tullaan sitten tammikuun puolivälissä katsomaan. Can´t wait! :)

    VastaaPoista