torstai 5. tammikuuta 2012

Vuosi 2012

on korkattu. Ja taas voi sanoa, että uutisia on laidasta laitaan, hyvyydellä mitattuna. Alotetaan niistä hyvistä. Särön poika Vauhti (Nappulavaaran Ilta Villi) on läpivalaistu ja tutkittu perinpohjin. Koko poika on saanut ell:ltä arvion aata ja nollaa. :) Ihan erinomaista!! Nyt on Särön kaikki lapset tutkittu ja kaikki viisi ovat läpikotaisin terveitä!! Oon ihan äärimmäisen onnellinen!!

Myrtti taas kävi eilen viimeisen vesijuoksunsa so far. Virve tulee hieromaan tytön parin viikon päästä: sit toivon mukaan päästään treenaamaan. Peukuttaa saa. Musta se on vaikuttanut ihan ookoolta. Vähän jännittää, sillä olen antanut tytön nyt hillua entiseen malliin.. jotenkin musta koiran pitää saada elää. Eikä olla "seesteisesti" koko ajan. Nähtäväksi jää, oonko oikeassa.. ;)

Sit lisää ilon hippuja: Felix ja RIikka kävivät treenaamassa mun kanssa viime viikonloppuna. Voi että mitä tekemisen iloa ja meininkiä oli ilmassa!! Ihana, innostunut ja onnellinen parivaljakkko!! :) On jotenkin maailman ihaninta, kun on ns. "puhdas taulu", johon saa maalata, vaikkakin vain hetken ja muutamalla värillä.. ;) Nää taitaa kaikki tempputiimiläiset rakastaa menoa ja meininkiä. Ja niiden omistajat myös. :D

Huonoja sitten. No, mä oon saanut ahdistuksen kehitettyä Carron ikuisesta karvanlähdöstä. Se on tiputtanut turkkiaan nyt reilun vuoden. Viime vuoden Messarissa se jo tippui.. kunnolla. Mun "salainen haave" oli, että steriloinnin myötä mä pääsen rouvakoiraa misseilytyttämään. No, tukka on tippunut siihen malliin, että mitkään rasvalisät tai ruuanvaihdot eivät ole tepsineet ja veinkin Carron sitten toissapäivänä eläinlääkäriin verikokeisiin. Tänään saimme tulokset. Kilppariarvot (joita veikkailtiin syyksi) normaalit. Munuaisarvot myös. Mutta toinen maksakoe, jonka yläraja oli reilu 100 oli Carrolla reippaasti yli 900. Ell meinasi, että CArron marraskuinen oksutauti voi edelleen näkyä kokeissa. Ja ettei ole syytä huoleen. Ja että se tuskin on mitään vakavaa: kasvain tms. Mä toivon sitä. Reilun kuukauden päästä mennään uusintakokeisiin ja samalla maksa ultrataan. Koska Carro voi muuten hyvin: ei ole laiha, ei ole apaattinen, syö hyvin, ei ripuloi tai oksenna, ei ole syytä tutkia aikaisemmin. Jos jotain ilmenee, menemme siihen ultraan heti. Verikokeet tsekataan vasta tuolloin; ei pitäisi näkyä se oksutauti enää silloin.

Jotenkin mua vähän pelottaa. On jännä tunne.. kerran aikaisemminkaan ei pitänyt olla mitään hätää. Piti olla vain harmitonta juttua joka on hoidettavissa. Ja kerran aikaisemmin se ei pitänyt paikkaansa. Saa nähdä. Reilu kuukausi on pitkä aika murehtia. Siispä yritän olla sitä tekemättä..

1 kommentti: