keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Yyban on terve!

Virve kävi hieromassa Myrtin eilen ja -tattadaa- Myrtti oli Särön tyttären kaima: Priima!! :) Eli loistavassa kunnossa. NIIN ISO HUH! Vesijumppa todella toimi!! Mä lämpimästi suosittelen sitä kaikille koirille. OIkeasti. Vaikkei olis vikaakaan, ainakaan mitään isoa. Se rentouttaa ja laittaa koiran liikkumaan just halutulla lailla. Ja etenkin, jos on jotain jumia, isompaakin..

Mä -huono ihminen- olin treenaamassa taas Myrtin kanssa maanantaina. Mut edelleen me tehtiin kevyempää treeniä ja vain osalla esteistä. Hyppyjä ja putkea. Ja puomin alastuloa tein itekseni. Myrtti menee ihan täysiä edelleen. Ja se kosahtikin sit mun nilkkaan heti ekassa treenissä. Eka hyppy suoraan, siitä käännös 90 astetta oikealle ja sen hypyn vieressä samassa linjassa kolmoshyppy, josta taas miljoonaa pussiin. Mypa jätti sen kolmosen tekemättä ja kiisi sinne pussiin, vaikka mä tein mitä.. :DD No, mei keritty meidän neljässä minuutissa (jokaisella treeniaikaa kaks kertaa neljä minuuttia... ) muuta tekemään, kuin yrittämään tuota käännöstä kolmoselle. *hymyilee itsekseen* Siinä sitä olikin yrittämistä. :D

Kakkostreenissä sit tehtiin luukutusjuttua. Ihan loogista ja pieniä käännöksiä. Ihanaa! :)

MÄ oon täällä naama naurussa tuosta, että Myrtti on nyt kunnossa! Oikeasti. Nyt aletaan sit tähtäämään treeneihin. :)

3 kommenttia:

  1. Kiva kuulla, että Myrtti on kunnossa. Virve hieroi Lillin, ja se oli kans kunnossa. Luulen, että vesijuoksun ansiosta. Varmaan ens syksynä otetaan taas vesijuoksukuuri...

    VastaaPoista
  2. Tuota vesijuoksua pitäis kokeilla kyllä..

    VastaaPoista