tiistai 7. joulukuuta 2010

Uutisia

uutisia!! :) Aloitan niistä. Oodi kävi viime viikolla terkkatarkissa, Myrtti ja Felix tänään. Kaikilla sama "tuomio" lähti Kennelliittoon: lonkat A/A, polvet 0/0, kyynärpäät 0/0, selkäranka normaali. Lisäksi Oodin silmät katsottiin samalla ja Myrtin sekä Särön silmät tarkistettiin lokakuussa: kaikilla terveet silmät, ei ripsiä tms. Eli se Särön YKSI mikroskooppinenkin ylimääräinen ripsi on kadonnut. Lisäksi Särö kuunneltiin tänään, sillä rokotuksillahan ell oli kuullut Säröltä ylimääräisen plumpsauksen sydämestä. Nyt sydämestä ei kuulunut mitään, vaikka tarkkaan "vikaa" etsittiin. HUH ja IHANAA!! Oon niin mielettömän onnellinen näiden natiaisten terveystuloksista!! Täydellistähän ei olekaan: koko tämä tuorein kolmikko on kevyempää sorttia kuin Särö ja Xy, Oodilta puuttuu 2 välihammasta ja Myrtiltä yksi. Lisäksi Oodi saisi olla pari senttiä suurempi ja koko kolmikko leveämpi, mutta tiedättekö: EI HAITTAA!! :) Täydellistä ei olekaan ja pääasia, että mä sekä omistajat olemme onnellisia kolmikostamme :) joten hienoa!! :)

Sit lisää uutisia: olimme Myrtin kanssa seinäjoen kennelkerhon toko-kurssilla ja siellä oli loppukoe pari viikkoa sitten... tattadadaa... me läpäistiin se!! :) Luoksetulo sivulle perusasentoon, seuraaminen (liikkeen pysähtyessä piti istua perusasentoon) ja käskystä istuminen. Kaikki ilman namia ja kättä. Ja Mypa oli pätevä. :) Nyt sit, terkkatulostenkin selvittyä, multa poistui viimeinenkin tekosyy ja pääsemme treenaan aksaa!!! :) Rimatkin vois esitellä neidille pikku hiljaa. Mä kävin Huldan kanssa viikonloppuna Seinäjoella agikisoissa ja oli kyllä hieno fiilis.. se kisapaikka on NIIN makee. Jotenkin tuli itellekin taas himoa treenata.. että pääsis joskus kirmaamaankin. Ehkäpä.. ;)

Muuten ei ihmettä. Koirat voi hyvin, Hulda voi hyvin, samoin me. :) Joulua odotellaan ihan kybällä. Ja Huldan joululahjaostokset karkaa multa käsistä kohta.. nuo lastenvaatteet!!! Mä en enää päästä itteäni niitä kattoon. Tänään jäi käteen yksi mekko ja paita.. mut ne on ens kesän matkalle: päästään Italiaan heinäkuussa Mäkirannan perheen kera!!! :) Ja sinne Hulda tarvitsi ehdottomasti Bamse-mekon. :)

Niin. Ensi viikonloppuna on sit uutta jännää: me mennään Messariin Carron kanssa. Tony ja Hulda lähtee mukaan.. :) Ja hotelliyö on edessä- saas nähdä kuinka meidän käy.. :D!!

Ensi viikolla Hulda täyttää 4kk. Käsittämätöntä. Ja se meinaa, että suositellaan annettavaksi perunaa.. mikä aiheuttaa mulle tosi ristiriitasen fiiliksen.. mä olin niin haaveillut täysimettäväni 6kk.. ja sit perunaa. Katotaan.. toivo vielä siintää, et saamme luvan jatkaa rintamaidolla. Ja samalla mä tiedän, että meille suositellaan perunaa alotettavaksi. Huokaus. No, eipä mun huolet isoja tunnu olevan, jos tällasta pähkäilen... ja hyvä niin.

Ihanaa joulunodotusta kaikille!! Se on NIIN ylivoimasesti mun lempi perinnejuhlani.. mä rakastan Joulua.. :) ja peeäs: muistakaa, että tontut kurkkii!! :)

3 kommenttia:

  1. Ja me kyllä saadaan olla aivan tooosi onnellisia tästä meidän terveestä, ihanasta kolmikosta, jokainen tahoillamme :)

    Onnittelut tein loppukokeen läpäsystä! :) Siit oli sillon puhetta, et sinne meette, mut ei sit sen jälkeen ole tullut puheeksi. Hienoa te!

    Huldalle suukko, Tonylle terkut ja koirille rapsut! :)

    VastaaPoista
  2. Onnea vielä tännekin terveistä shelteistä niin omistajille kuin kasvattajalle :)

    Menestystä messariin ja vielä ihanaa joulun odotusta :)

    VastaaPoista
  3. Onnea hienoista terveystuloksista! Ihana tuo otsikkokuva :)

    VastaaPoista