sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Mätsäri

Mä olin tänään Mach Showssa (mä en ees tiedä, miten se kirjotetaan... :D) No, anyway. Mun piti mennä sinne Mypan kanssa kannustaan Felixiä, jonka piti mennä kehään. Mutta Felixin väki oli yöllä sairastunut vatsatautiin, jonka seurauksena mun plääni hieman muuttui. Pakkasin koko viisikon autoon ja matkalla, ajaessani Anun ja Tällin perässä, mä mietin että josko... :D Ja keksin, että Kaapeli -the Hot Mama- vois osallistua mätsäriin, koska aa: sille ei treenaus tekis pahaa: uskon, että uuden turkin myötä voidaan aloitella näytelmäelämä sen kanssa ja bee: se tykkää nykyään kaikesta touhuamisesta kovasti ja cee: halusin tietää, missä sen esiintymisen kanssa mennään. Ja kuulkaa: mä melkein itkin taas. Se oli NIIN hieno!!! Esiintyi superkauniisti ja pöydällä HEILUTTI HÄNTÄÄNSÄ tuomarille!! :D! Mun Kaa.. <3 Se sai ansaitusti punaisen nauhan ja pääsi punaisten sarjassakin vielä aika loppuun saakka. Muttei palkinnoille. Joka ei haitannut mua pätkääkään, sillä mun silmissä se oli jo voittanut.. :) Ihana, ihana Kaa.. :) Pia oli kuullut, miten kehän vierellä jotkut olivat spekuloineet, että "tuo on varmaan tosivanha".. heh, no tulee se elokuussa viis.. :D! Viimeksi sitä on luultu pennuksi, nyt vanhaksi ja mä veikkaan, että tässä välissä jo kapiseksikin. Mutta se ei oo niistä mitään: son vaan kaikkensa antanut emokoira. :) Jonka tukka lähtee yhä. Mätsärin jälkeen suunnattiin Anun (jota onnittelen vielä Tällin punaisten kolmossijasta!! ) ja Pian (jonka Indian esiintyi myös tosi hienosti ollen Carron kanssa samassa veneessä: käteltiin yhtä aikaa ulos) kanssa syömään kunnon mättöannokset pizzaa ja falafeleja.. :) Sit suunnattiin vielä Pian kanssa meille kuvaamaan pennejä: Qki ja Mypa:

http://picasaweb.google.fi/Trickteam/20100411Poseja#

Kaffiteltiin, parannettiin mualimaa ja oli aivan älykivaa: kiitos Pia!! Sit kiiruusti Essin kanssa vesijuoksemaan ja nymmoon IHAN puhkipoikki... Vielä pitäis vähän pinnistellä työjuttuja ja sit saan painua koisimaan..

1 kommentti:

  1. Ihania uusia kuvia <3 Ja mun täytyy kyllä yhtyä niihin, jotka on luulleet Carroa pennuksi. Noissa kuvissakin.. Musta se näytti ihan pennuselta. =D

    VastaaPoista