maanantai 26. huhtikuuta 2010

Mä joka ilta töitä teen

ja joka ainoa aamu aikaisin mä meen.. Heh! Mut puolitosissaan joo. Eli mulla on nelisen viikkoa töitä jäljellä ja sit alkaa kesäloman kautta äippäloma. Ja sitä ennen on kovastipaljon töitä tehtävänä: monta iltaa, koulutusta jne. päivätöistä puhumattakaan. Mut toisaalta; mustia silmänalustoja lukuunottamatta kiire sopii mulle. Mä inhoan tilannetta, että pitäis istua peukkuja pyöritellen ja miettien, mitä tekis ku ei oo hommia.. yöks! Onneksi ei oo vaaraa.. :) Mä jo vähän kaiholla mietin asiaa, etten oo töissä.. mä tykkään olla siellä: oonko outo? ;) Mulla on aivan superhieno työyhteisö; ilmapiiri, lapset jne. Mä oikeesti tykkään olla siellä. Ja tiedän joka päivä, mitä tehdä.. ;) ja nyt edessä on aika, mistä mä en käsitä mitään! Mä en yhtään tiedä, mitä tuleman pitää ja mitä mä teen.. kuinka kauan oon kotona ja millasen tyypin kanssa.. kääks! Ja samalla aika ihanaa.. Tony jo perjaintai-iltana huhuili Huldalle, että josko se vois jo tulla, kun sillä on pientä niin ikävä... <3 miten supreliikuttavaa!! :) Onneksi ei nyt ihan vielä tule tähän maailmaan: saa kasvaa vielä tovin jos toisenkin rauhassa. Kovin oli laihan näköinen viime keskiviikkoisessa neljädeeultrassa.. <3 Mutta voi ELÄMÄ mikä kokemus: suosittelen kaikille, joille asia on mahdollista jossain elämänvaiheessa!! Se fiilis, kun näkee oman lapsensa kasvot ja vielä nauravat sellaiset!! Ihan tippa tulee silmään, vieläkin.. :) Meidän pieni...

Vielä vauva-aihetta sen verran, että viime la-su olin Vaasassa äidin ja Leenan kanssa (siskoni): olivat järkänneet mulle "vauvakutsut". Onneksi vaan meille neljälle (me kolme plus Sisu) ja oli ihanaa!! Perille päästessä Vaasassa oli Hello Kitty-pöytäliina, servetit ja vaaleanpunaisia plus limenvihreitä ilmapalloja katossa.. :D Sisu oli niille hekottanut edellisenä iltana! :) Pöydässä oli meille kortti; sellanen rekisterikilpilahjakortti, mistä mä olin ihan haltioissani!!! :) Lisäksi Hulda sai lahjaksi legginssit äidiltä (hih) ja Leenalta ihanan bodyn.. sit mentiin puoli päivää shoppaillen ja lastenvaateliikkeitä kiertäen. Mä nautin suuresti!! :) Ihanaa äiti-siskoaikaa yhdessä!!! Ja Sisu.. sanat ei riitä. Mä vaan rakastan sitä niin kovastipaljon. Son mun oma kulta.

Sit toiseen vauvaan. Myrttiin. Oon ollut maailmankaikkeuden huonoin pennunomistaja. En oo ehtinyt tehdä sen kanssa mitään. EN MITÄÄN... :( Viikko sit ma olin kattoossa Mypan kanssa Särön ja Tonyn treenejä ja se selkeesti ahistuu tuolla hallissa jostain.. ei ollut ollenkaan niin reipas, kuin Vaasassa koiranäyttelyssä?! No, eipä siinä mitään. Saa ahistua, kun ei toimintakykyä haittaa ja pääsee siitä yli. Syynsä sillä siihen on, joskaan ei onneksi mitkään järin dramaattiset. :) Lenkillä se kiskoo hienosti hihnassa, mennen ihan etukenossa.. ja kovin vilkas se on: reagoi kaikkeen näkemäänsä ja kuulemaansa, valitettavasti usein räksyttäen... Mä oikeesti mietin sille sitruunapannana asentamista ulos.. Mut jessus: mä touhusin tänään sen kanssa piiiiiitkästä aikaa ja se on NIIN makee touhutessa!! Se pomppii takajaloillaan, kun tajuaa, että mä alan kaivella nameja ja naksua. Se tarjoaa temppujaan ja siivekkeenkierron osaa jo tosi kaukaa hienosti!! Mä tein sitä sekä vähän sylkkäriä ja poispäinkäännöstä. Ilman esteitä, mut liikkuen ja namin kanssa. Sit tehtiin maahanemoa niin, että ohjaavassa kädessä ei ole enää namia: tulee sivusta toisella kädellä. Ja sivulletuloa niin, että mä seisoin jo joka kerta. Ne meni paremmin, kuin koskaan aiemmin. Ja silmiinkatsomista vaikeutin niin, että mä koetan nyt vähän heijata itteäni sivusuunnassa ja silti pitäis katsoa mua silmiin. Se oli vaikee rasti! :) Kattoo joo, mut liike saa sen siirtään silmät käteen. Eli reeniä siihen. Muuta ei otettu. Mun suu on korvissa.. :D Lopuksi Mypa sai pussata mua NIIN monta kertaa, että luulis riittävän hetkeks. :D!!

Ja loppukaneetti: simat on pullossa!! Pari päivää, niin saa juoda.. naaaaaam!! :P

1 kommentti:

  1. Hei Miira! Eksyin sun blogiin kotisivujen kautta, ja piti lukea pitkät pätkät. :) Teille on tulossa vauva, suuret onnittelut!!

    Näemme taas ensi viikon keskiviikkona! :) Taitavalle Myrtille terveisiä!

    Niina ja Milli

    VastaaPoista