sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Huomenta maailma!

Mä oon EHKÄ herännyt. Nukuin n. 12 hoo ja väsyttäis vieläkin. Silmät on turvonneet viirut ja täällä mä löhöän sängyssä läppärin kanssa. Oikeesti. :D Reissaaminen verottaa, vallankin tällä ikää. ;)

Reissu oli pääsääntöisesti hurjan mukava: kiitos Pia ja Sleeplessin tytöt seurasta!! Mut, täytyy sanoa, että Pian kennelnimi tuli todeksi reissussa! :D Mei nimittäin varmaan kolmea tuntia enempää nukuttu pa-la.. Huone oli nyrkin kokoinen neliö, missä juur mahtui olemaan kaks sänkyä ja pöytä. Koirat pomppi koko yön sängystä toiseen.. aargh! Bounty on aika tiukka mamma ja se kävi välillä häätämässä Säröä pois mun sängystä, että pääsi ite sinne. Ja sit toisinpäin. Ja muutenkin: kuuma oli, kuin *siellä* ja koirat oli varmaan sikskin levottomia. Ei siis mikään hotellitason yöpyminen, paitti hinnaltaan.. Mut, pääasia, että oli huone. Ehkä. ;)

Mentiin sit aamusta kattoon näyttelypaikkaa ja se näytti aika pieneltä. Muisteltiin sit menneitä erkkareita (ihan, ku mä muka olisin käynyt niissä paljonki.. :D) ja todettiin, ettei ne ennenkään mitään tilaihmeitä oo olleet, joten varmaan mahutaan ihan hyvin. Ja niin mahuttiinkin. Junnunartut ja pennut oli pienessä huoneessa, mut mullei oo mitään käsitystä, miten sinne oli sovittu, sillä mä en siellä edes käynyt- omat koirat oli isommissa kehissä.

Mukavaa oli nähdä taas neiti Xy: sillä oli ollut varsinainen extreme reissu, sillä aa: se oli tullut pe illalla LENTOKONEELLA!! Joo-o!! Ja lento oli mennyt sikahyvin: Katarina sanoi, ettei he enää aio liikkua muuten, kuin lentäen kaikki kauppamatkatkin Xyn kanssa: neiti oli vaan nukkunut, jopa kiihdytysvaiheessa... :) Sit bee, näyttelypaikalle Katarina oli vetänyt Xyn sellasessa pyöränperässä hinattavassa kärryssä!! :D Mä en sitä iloa nähnyt, mutta kuulemma se oli ollut..hmm.. mielenkiintoista! :D Xyn päivä meni musta tosi hyvin: se esiintyi riemukkaasti, ei väistänyt tuomaria yhtään, pomppi välillä riemuissaan ilmaan ja oli oma, ihana itsensä. Sen turkki ei ollut vielä ennättänyt kasvaa ja sen arvostelussa lukikin, että puolivälissä turkkia. Ja se sai EH:n, mikä oli ihan jees. Tuomareilla oli nimittäin käytössä koko skaala eristä hyllyyn. Lisään arvostelun Xyn näyttelysivulle tän päivän aikana.

Sit velipoika. Särö oli NIIN miestä, kun pääsi paikalle. Elämä.. sen häntä asui selkälinjan yläpuolella. Mut enää mä en siitä ahistu, sillä mä tiiän, että sen saa alas. Sillä ei ole ongelmana hännän kiinnitys: häntä on normisti ihan hienosti ja tuo on vaan henkistä hännänkantoa. Ja sanottakoon, että mua kyllä lohdutti huomata, miten moni uros kantoi korkealla häntää, etenkin kehän ulkopuolella. Ja, sanottakoon sekin, että mä kyllä tykkään, että mieluummin se häntä pilvissä, kuin tiukasti vatsaa vasten.. Junnu-uroksia oli 23 ja siinä vaiheessa se kehä kyllä totisesti tuntui pieneltä.. Onneksi yksilöarvostelun aikaan oli sit sitä tilaa. Särö esiintyi musta hyvin. Itehän sitä ei niin näe, kun on sen kanssa, mut se oli oma itsensä. Sitä suunnattomasti tympii tuo näyttelyttäminen, kun son niin tylsää, mutta se on sillon semmonen rento, oma itsensä. Arvostelu on musta hyvä ja senkin mä lisään Särön sivuille tänään. Särö oli eri 4:n tuossa ryhmässä. Ja moon siihen tyytyväinen. Päivän tavote oli saada lammas (pehmolelu, joka jaettiin neljälle ekalle) ja se me saatiin! :) Pia sai kans sekä Bountyn että Pätkiksen kanssa lampaat, joten moltiin tyytyväisiä!! Lisäksi, bonuksena, mä EHKÄ löysin Kaapelin tulvaisuuden sulhon.. ;) Mä en puhu siitä vielä enempää, asia hautukoon jne.

Onnea menestyneille!! Erityskiitos vielä Pialle!! Vähän vähemmän saat jatkossa mua kiduttaa mun mokailujen kanssa, mut muuten olit korvaamaton! :) Oli myös superihanaa nähdä Anua ja perhettään: tolette aina niin kultaisia ja herttaisia!! :) Myös Bodil oli ihana nähdä: tähän asti olen kuvitellut sen vain kuvien perusteella!! Anun mä näen täällä seuraavan kerran vappuna: hauskaa!!

Mä päivittelen kotisivut tänään, lupaan. Sänky vaikenee, mutta vain hetkeksi. Ugh. :D

5 kommenttia:

  1. Onnittelut näyttelymenestyksestä! Ja sitten tuohon uutisten juttuun, meillä Miika tekee parhaillaan uutta vetoalustaa...Entisessä kun on niin huonot pyörät ja niissä ei ole lukkoa. Mä oon aina siitä valittanu, mutta nyt kun se on joutunu itte sohjokossa sitä vetämään, niin jo mentiin ostamaan paremmat pyörät...:)

    VastaaPoista
  2. Oikein isot onnittelut näyttelymenestyksestä erkkarissa. Hieno sijoitus, niin monen koirakon joukosta..!! :D Aivan ihku se se etusivun kuva ku sillä oli se lammas suussa...Tästä on tullut ihan tapa, mun on pakko saada käydä täällä lukemas kaikkia mitä on tapahtunu.. :))))

    -Tanja-

    VastaaPoista
  3. Onnea lampaista :) Hauskaa pääsiäistä teidän poppoolle!

    VastaaPoista
  4. HIENO NÄYTTELYMENESTYS JÄLLEEN, O-N-N-E-A!!! WAU!!!

    Toivottelee
    Jaana&co Kuopiosta

    VastaaPoista
  5. Nuo koiranäyttelyreissut ovat kyllä varsin mielenkiintoisia, varsinkin yöpymisten osalta. Itselläni on kokemusta koiranäyttely-yöstä, jolloin ei nukuttu kuin muutama tunti, kun koirat hyppivät päällä. Meitä oli kolme naista, yksi sheltti ja yksi kerrynterrieri. Koiruudet sellaisia pentuiässä olevia. Hotellihuone varmaan koko hotellin pienin. Kaksi sänkyä + lisävuode eikä koirille jäänyt makuutilaa. No eihän siinä auttanut muu kuin antaa niiden tulla sänkyyn. Ja koiruudet olivat sitä mieltä, että tänä yönä ei nukuta. Mutta onneksi koiranäyttelyissä ei kuitenkaan kauheasti haittaa, jos ei ole nukkunut edellisenä yönä paljon. Ei se väsymys paljoa paina, kun pitää kehässä jännätä :D

    Hienoa menestystä Säröltä. Onnea!

    VastaaPoista