sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Qlumisia

Myrtti on edelleen parempi. Venyttelee itseään ja takapäätäkin oikein mainiosti. Tuo verkkobot on kyllä jokaisen euronsa arvoinen!! OIkeasti on. Peitsaaminenkin on historiaa vain! Huh. Isolla Hoolla.

Sit tukkauutisia. Mia on tuskaillut Oodin muuttumista blondista brunetiksi. Tähän mä voisin sanoa sen mun lempilauseeni kotioloissa (yleensä käytän tätä Tonyn kanssa) : mitäs mä sanoin!! :DDD Eli mä oon povannut Oodin punertuvan. Koska Särö on tehnyt saman ja oli yhtä maitokahvimaisen blondi pikkupoikana. Ja miten tähän haasteeseen on vastannut Myrtti? Noo... siitä tulee sikahienonpunanen!! :DDD Ihan ku toivoin! :) Pukkaa uutta tukkaa vimmalla ja se on niin punaista.. joskaan ei Repomaisen punaista, vaan enempikin kastanjanruskeanpunaista. Ehkä. :) Mä en nyt sit ilmoittanut sitä loppuvuodelle näytelmiin, sillä ei ehdi siksi tuo turkki tulemaan. Mut tammi-helmikuu vois olla aika hyvä.. ;) Jos on kivoja näytelmiä. Pitää ootella, että shelttiyhdistys päivittää näyttelykalenteria ens vuodelle. Se on niin kätevä paikka katella näyttelyitä: yhellä sivulla kaikki meille sopivat näytelmät. :)

Ens viikonloppuna onkin sit misseilyä ja mistereilyä. Oodi ja Felix esiintyvät Seinäjoella ja moon luvannut esittää molemmat. Saas nähdä mitä siitäKIN tulee.. :DD Kumpaakaan en ole ennen esittänyt ja molempien "mammat" on kehänreunalla. Onneks handleria voi vaihtaa lennossa jos on liian ikävä emäntien luokse.. ;)

Eip muut. Ensi viikolla starttaamme aksailun ja siitä lisää sittemmin. Nyt nautitaan vaan kipakoista syyssäistä ja olemisen riemusta.

4 kommenttia:

  1. Miira, mistä hankit bot-loimen ja teitkö hintavertailuja?

    VastaaPoista
  2. Täällä myy niitä Mantereen Miia. OStin häneltä. Ja sattuikin somasti: hälle BOTit alessa tän kuun loppuun miinus 15%.. ;)

    Miira

    VastaaPoista
  3. http://www.miiamanner.net/

    VastaaPoista
  4. Kiitti tiedosta Miira:)

    VastaaPoista