tiistai 27. syyskuuta 2011

Sitä, tätä ja tuota

Eka parhaat jutut: Särön lapsista.. ;)

Into ja Krum on korkanneet viralliset kisansa Suomen maankamaralla. ;) Molempien huimaa menoa voi käydä kurkkaamasta blogeistaan. Molempien kuvia myös nähtävissä samoissa paikoissa. ;) Krumin blogi sulkeutuu nyt, mutta minen poista sitä linkkivalikostani: pakko päästä välillä kurkkimaan miestä ja muistelemaan sen nuoruutta.. :DD

Särön kolmas poika Vauhti (Hymyn ja Särön pentu) on noussut kakkoseen Johannan kanssa: ONNEA!! Hymyn ja Särön rakkaudenhedelmät on nyt myös läpikuvattu: kaikilla terve luusto ja silmät. Johanna vie Vauhdin vielä uudelleen kuvauksiin myöhemmin, sillä Vauhti välikuvattiin 10kk iässä eikä sitä otettu virallisena. Silloin kaikki oli kuitenkin priimaa, joten uskomme siihen edelleen. Oon TOSI iloinen näistä uutisista!!! Aamun tuloksia ei näy KoiraNetissä, sillä Aamu asuu Norjassa. Muuten tulokset tuossa linkissä:

http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FIN10296%2F08&R=88

Sit omiin koiriin. Mypaan nyt lähinnä. Sehän juoksee parasta aikaa. Sekä kirjaimellisesti että kirjaimellisesti. Mä kävelin tänään lähieläinkauppaan aamusta Huldan ja nelikon kanssa ostamaan juoksuhousuja.. niitä, mitä olen aina kritisoinut.. koska koira ei voi pestä itseään jne. No, eipä tunnu pesevän muutenkaan lattiasta, sohvasta jne päätellen. Joten housukauppaan... Vaan kauppapa aukesi vasta klo 11, olimme ovenkrivassa kiinni puolelta. Uusi yritys myöhemmin. Mä oon nähnyt ainakin M&M:n (?) mainoksissa ihania pinkkejö pöksyjä... ;DD saas nähä.. ;)

Toinen juoksuaihe: meidän kepit. Kuja on nyt n. 10cm levyinen ja kaaritettu. Myrtti on tehnyt sitä niin, että lelu päässä. Nyt mun täytyy siiryä varmaankin namiin... Menee liian lujaa; törmäilee keppeihin, eilen veti päin kahta kaarta ja meno ei YHTÄÄN hidastu. Ei vähääkään. Lelu on niin I-H-A-N-A... hoh-hoijaa. Meni muuten ihan sikahienosti eilen: tein jo kulmaa, ekaa kertaa en hitsannut: pitänyt kiinni ja prässännyt lelulle... (niin, mä ääliö oon oikeasti kuumentanut sitä vielä entisestään..)

Eli mulla haasteet jatkuu sen kanssa. Mutta mitäs siitä. On jotain mitä miettiä.. ;) Ainoa miinus tässä on vaan se, että Myrtti menee siitä saletisti entistä jumimpaan.. Onneksi torstaina tulee taas Virve sen hieromaan.. on ihan tukkoisen oloinen vaikka AINA verkkaan sen myös ennen kotikeppitreenejä hyvin: käydään ensin lenkillä. Mutta kai sitä nyt juntturaan menee kun vetelee päin kepakkoja ja pylly hakkaa joka kepin ja joka ainoa kerta... Jos jollain on joku uusi idea, niin jakakoot sen mulle. Olen kiitollinen vinkeistä. Namibialaisen ideat alkaa taas vähentyä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti