tiistai 1. maaliskuuta 2011

Silakka

pääsi uimaan. Eli Myrtti kävi aksaamassa eilein. ;) Tony puikoissa tällä kertaa ja samalla lailla Mypa kirmaloi meidän molempien kanssa- vielä. Mä olen kyllä silti sitä mieltä, että on parempi meistä toisen nyt keskittyä siihen: ei ole ehkä sit kuitenkaan reilua, että joka toinen kerta ohjaa toinen ja sit joka toinen kerta toinen. Eli mä. ;) Tony pysynee siis puikoissa toistaiseksi. Toki mä tuuraan jos tulee esteitä tms.

Hyppykorkeus oli eilen sit se 30cm ja ei mitään onkelmaa, onneksi.. Ei tullut rimoja eikä ohituksia siitä syystä, ettei olisi halunnut hypätä. Muuten kyllä nappasi Tonyn liikkeestä kiinni niin, että esim. putkesta tullessa näki Tonyn juoksevan ja lähti liikkeen mukaan ja liihotti auttamatta hypyn ohi :D Mutta sitten Kati The Coach sai Tonyn tekemään duunia ja Myrtti meni hianosti!! Mm. poispäinkäännöksen "tosta vaan"! :) Hirmu paahto sillä on jo nyt päällä: kipittää aika haipakkaa. MIkä on aivan ihana juttu!! :) Ja ihanaa oli sekin, että Pia jäi vaksiin vähäksi aikaa!! :) Oli kiva nähdä ja turista!!

Me oltiin Huldan kanssa ekaa kertaa hereilläollessa kurkkimassa, mitä hallilla tapahtuu ja hienosti pikkuneiti jaksoi koko tunnin katsella meininkiä! :) Aluksi vierasti vähän immeisiä, mutta tokeni siitä. Myrtti sai joka kerta lähelletullessaan suun nauruun ja iloista hihkumista välillä aikaan. :) Mä oon ihan saletti, että niistä tulee vielä toisilleen tärkyt. Joskus myöhemmin.

Tony sanoi kotiinkävellessä, että mä tuun olemaan ihan oikea KeTy. Mä joudun verkkaamaan Myrtin ennen ja jälkeen radan JOS joskus kisapaikalle päästään. Bikoos se käyttäytyy niin huonosti, ettei Tony kuulemma kehtaa sitä kävelyttää. Ärisee ja murisee, tempoo hihnassa ja vetää kuin juhta. Suutarin lapsi parka... no, mähän kävelytän. JOs son siitä kiinni. :D

Ja niin hän suunnittelee taas jo seuraavaa treenikertaa..

3 kommenttia:

  1. Hih, nyt kiinnostaa: mistä lempinimi silakka :)?

    VastaaPoista
  2. Siis voi sitä järkytyksen määrää, kun tulin vilaseen tein blogia ja kaksi uutta kirjotusta sen jälkeen ku viimeksi kävin! :D

    Ihan pakko kommentoida tuohon sun ekan kappaleen vikaan lauseeseen "Toki mä tuuraan, jos tulee esteitä" että voisiko sitä agilityssa muuta tullakaan :D Hyvin osuvasti sanottu! :) Vaiks se ei siin mielessä ollut sanottukaan, mut sopi hyvin agilityteemaan :D

    VastaaPoista