lauantai 28. marraskuuta 2009

Pikkuisia rankoja

näkyi eilen röntgenkuvassa. :)!! Se oli niiin liikuttavaa. Neljä kalloa ja ruotoa laski eläinlääkäri ja -hoitaja Virve!! :) Se oli kaksi enemmän, kuin uskalsin toivoa. Mutta se oli täydellinen määrä: se, mitä olisin toivonut, jos olisin voinut.. Vielä, kun saataisiin koko kvartetti hengissä ja elinvoimaisina maailmaan. Ja Carro myös. Mutta miksipä ei.. Mua ihan pikkuisen vaivaa se, että mä niin sokeasti oon uskonut ultraan.. että 2-3 tulee ja tod.näk. se kaksi. Carro on syönyt pentunappulaa vain puolet ruuastaan. Nyt, kun pentuja onkin neljä, olisi se saanut syödä jo pidempään kokonaan pentunappulaa! Jestas. Taas opin uutta. Mä jopa ihan mietin, että meenkö enää koskaan ultraan..

Tänään jäi aamuruoka ensin kokonaan syömättä ja pienen pissakakkakävelyn päätteeksi söi puoliannosta. Aamulämpö oli 37,7. Tänään mä siirryn nukkumaan Kaapelin kanssa pennehuoneeseen. Laatikko on IHAN valmiina: vein ison, pedattavan pyyhkeenkin jo paikoilleen, Ventan päälle. Pyyhepino on, vaaka jne. Pikkusälä (sakset jne) vielä puuttuu, mutta nekin mä vien tänään huoneeseen. Että ei muuta, kuin tervetuloa ulos!! :)

7 kommenttia:

  1. Jännittäviä ja iloisia hetkiä tulossa:) Tsemppiä Carrolle ja sen Mammalle synnytykseen!

    VastaaPoista
  2. heii...ei vielä..kirjuri on paikalla vasta maanantaina ;)

    VastaaPoista
  3. Jännitetään kovasti ja peukutetaan että kaikki menee sujuvasti!!!
    Huih, ihanaa...

    -Jaana&co-

    VastaaPoista
  4. Voi että, miten jännät ajat teillä:) Peukutuksia hirmuisesti!!! Odottavan aika on niin piiiiiitkäää;)

    VastaaPoista
  5. Hippi oli tosi huono syömään lähes koko odotusajan ja tuli viisi pientä elinvoimaista kiharaa. Sitten alkoikin Hipin hirrrrmuinen syöminen kun kakarat alkoivat imeä maitoa. Tsemppiä koitokseen, hyvin se menee!

    VastaaPoista
  6. Tsemppiä ja ihanaista pennun tuoksua! Laitahan raporttia, kun tapahtuu (ja kun ehdit...) :-)

    VastaaPoista