tiistai 28. heinäkuuta 2009

Agiliitoa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa

Aamupäivästä Tony kävi Särpäntterin kanssa treenaamassa ja oli mennyt, kuuleman mukaan, oikein mainiosti. Oli hauskaa, kun sain kotiin kaks nauravaa miestä! :D Molemmilla oli niin hyvä fiilis. Särö oli haukkunut hihnassa yksinollessan, kun Tonde oli tehnyt rataa. Mä tiiän, että monelle se on kauhistus, mut meidän perhe saa siitä kicksit! :D Lisäks Hääbä oli painanut tukka putkella: ei ohituksia tms. Ja vedot, valssit, vastaanotot jne. oli pelittäneet. Fiilis treenatessaan oli kuulemma ollut paras ever. Joten hianoa! Ja...taddadadaddadaaa... siitäpä rohkaistuneena Mr Rabbit on ilmoitettu tänään ekoihin VIRALLISIIN kisoihin!! KÄÄÄÄK!! Elokuun lopussa on omat kisat, missä on myös hyppisrata. Jonne siis Särö ja Tony osallistuvat. Minnuu jännittää jo nyt.. :D

Sit Kaapeli ja mäkin pääsimmä tänään baanalle pitkän tauon jälkeen taas. Meillä sit ei mennytkään niin mallikkaasti. :( Rimat kele.. niitä tippui useampi. Lisäks Kaa meni aina ekan pätkän "silleen ihan kivasti" ja sit, ku otin uusiksi, niin paljon säpäkämmin. Mulle tuli taas semmonen olo, et ihan kiva harrastus joo.. Mut ku mussa asuu pieni "kilpailuhulluolento" joka tahtoo.... VEIVAA! :D Ja olla hyvä. Ja nymmei sitä olla. :( Kaa tyksi kyllä taas hirmusti ja oli ihan fiboissa. Ja mä tyksin, että se tyksii. Mut... se olo! Se, että nää olis ME. Nyt siellä on mä ja tuo toinen. Mut mä ja tuo toinen voi pitää kivaa ja harrastella yhessä. Mun pitäis muistaa se aina, kun mä lähen treenaan. Mä jotenki aina meen sinne sillä asenteella, et TÄNÄÄN- tänään menee hyvin ja me ollaan Me. Mut, mitä voi oottaa ihmiseltä, joka lapsena hakkas päätä lattiaan, jos ei saanut mitä haluaa.. nii, nyt se hakkaa päätä "vertauskuvallisesti seinään". Kyllä. Niin se menee. :D

Me jatketaan siis treenaamista, ku ennenki ja kisataan piirinmestaruuksissa kans. Ihan kolme starttia, kun Kaabeli ja mä saatiin joukkuepaikkakutsu! :D Joten perusrata, hybbis ja joukkue: hieer vii kam! :)

Ja niih: mun itsetuntoa voidellaan yhä.. :D Kaa käy vieläkin mua katsomassa "sumein silmin" ja heilauttelee häntää, sekä lipaisee silloin tällöin lehmäkielipusun.. :) Ja alkuverkassa se käveli mun vieresssä tuijottaen.. Era sanoki, et ehkä mä voin hyödyntää tätä ja "hylätä" sitä ikäänku välillä. Pitääki muistaa. Mut mun tekis vaan mieli koko ajan helliä sitä, kun tää on niin harvinaista herkkua sen kanssa.. Sitei yleensä lääpitä nääs. :)

1 kommentti:

  1. Koira haukkuu keskenään, kun ite tekee rataa. Ja te saatte siit kicksit :D Alkaa tuntua, et mein neiti tuli väärään perheeseen :D

    Seisonpa mä sitten Hipun kanssa radan vieressä tai jätän sen sinne, kun teen rataa, se haukkuu innoissaan. Jos teen rataa, ni se huutelee, et unohdinko jotain olennaista, ku ei oo koira mukana. Ei oo hiljasta hetkeä meillä, ni kiire ois tekemään. Ja viime viikonloppuna Iisan kevythäkki ei ollut tarpeeksi jykevä pitelemään mein neitiä ja niin neiti neljäkiloa tuli seinästä läpi, kun ois ollu ni radalle kiire. Luulen, että tuossa koirassa asuu joku muu kuin shetlanninlammaskoira ;D

    Nii hienoo, et ootte jo Särön kanssa kisavaiheessa. Mekin ehk oltas, ehk ei. Tää hihnan toinen pää ei osaa päättää. Tai uskalla. Tuntuu, et ain pitäs vielä vaan vähän treenata. Mut me peukutetaan teille! :)

    VastaaPoista