tiistai 6. maaliskuuta 2012

Alamäki ylämäki

oli Myrtin treenien meininki. Ensin viime to mentiin Ellin kanssa aamusella hallille ihan päikseen. Mypa oli selvästi kummissaan siitä, että hallissa ei ollut muita. Se ei ollenkaan samalla meiningillä mennyt, kuin maanantaina. Haeskeli mua ja oli vähän, kuin ensimmäisellä kerralla Ellin kanssa.

Mentiin suoria keppejä verkoilla. Ne meni kohtuullisesti, ottaen huomioon että oli eka kerta suorilla. Saatiin vauhti tälleen pieneksi, mutta näki, että Myrtti oli IHAN pihalla. Ei hakenut sisään ja törmäsi johonkin verkkoon välillä. Onneksi ihan kävelyvauhdilla. Jätettiin hautumaan. TEhtiin myös puomin alastuloa ja mulle tuli olo, että nyt joku juttu on unohtunut multa.. että Myrtille ei mitenkään kerrota, mikä on haluttu asento.. Kotimatkalla konsultaatiopuhelu Inkooseen ja asia valkeni. Kiitos taas Era: mun agilitykonsulaattini!! :) Paska fiilis treeneistä ei kuitenkaan jäänyt, sillä muutama kohta pelitti mitä mainioimmin: tehtiin hyppytreeniä loppuun, missä joku tiukka käännös ja muuri häjyssä kulmassa. Toimi! Samoin rengas yksittäisenä toimi joka kerta. Hyvä!!

Sit maanantaihin: ohjattuihin treeneihin. Ja kas: meillä oli taas IHAN eri koira mukana!! Ja nää oli salettiin Ellin ja Myrtin parhaat treenit ikinä!! Mypa jopa nuoli Ellin naaman märäksi vuoroa odotellessa: ihan kuin mun naaman.. snif.. ;) Kaikki toimi. Suorat kepit verkoilla meni kuin vettä. Haki sinne sisään ja meni jo rytmillä!! Uskomaton pikkukoira! Se on ennekin tehnyt tän, että kun joku asia jää hautomaan, niin avot: toimii seuraavalla kerralla!! Sit puomi sillä meidän uudella merkkaussysteemillä toimi kanssa hyvin: näki, että haki asennon paaaaaljon nopeammin kun sai siitä vahvistuksen!! HUH! Ratakuviot meni sikamakeesti: rengas oli radalla ja vinossa kulmassa joka kerta: ei YHTÄÄN väärää suoritusta!! JEE!! Voi kun ihana fiilis! Parasta vielä, että Myrtti ei kaahinut kertaakaan mun luokse, vaan killitti Elliä palautteenannossa jne. Mä oon ihan saletti, että kun saadaan kepit rediksi, niin nuo naiset lähtee hyppiksille.. ;) Kesällä? Ehkä.. :D

1 kommentti:

  1. Huisin siistiä että pelittää ja niillä on kivaa yhdessä + sulla tietty katsoessa!

    VastaaPoista