torstai 13. toukokuuta 2010

Uudistusta

siellä ja täällä. Eka -ja hienoin- uudistus on nuo mun uudet sivut. Oon niistä niin onnellinen!! :) ainoa miinus... en saa niitä toistaiseksi päivitettyä, sillä mun frontpage ei toimi niille.. :(!!! Perseestä, mutta minkäs teet. Pitää jaktaa asian tonkimista.

Toinen uus juttu: mulla alkaa pian uus elämä. Enää ens viikko töitä (joista kaks on piiitkää päivää: vanhempainilta ja kevätjuhla) ja sit. Mä jään lomalle. Ensin kesikselle ja sit kesäkuun lopussa mammikselle. Ihan hirveän outo ajatus... Tosin tänään kun heräsin Huldan potkuihin, niin ei se ajatus taas niin kummalta tuntunutkaan. Ehkä. :) Mutta tuntui kyllä haikealta kantaa eilen kotiin kaikki talvikamppeet töistä tietäen, että mun lokeron pakkaa pian joku muu täyteen kamaa.. lisäksi eilen kävi uusia eskareita tutustumassa: mä mietiskelin, että joku muu ottaa perheet sitten tosipaikantullen vastaan.. outo ajatus. Kukaan ei ole korvaamaton enkä mä siksi sitä haikuttele. Mä en vaan osaa kuvitella, mitä elämä nyt tarjoaa.. ja mitä mulle/meille tapahtuu. Kaikki kuitenkin muuttuu, jotenkin..

Kolmas uudistus: sain eilen SEN:


Voijettä!! Mä jo hermostuinkin asiasta, sillä SEN piti tulla jo kauan sitten. Sen PITI tulla kahdessa viikossa. Kolmen viikon jälkeen saimme laskun, muttemme sitä itteään. Selvittelyn jälkeen saimme kuulla, että SE tulisi HEINÄKUUSSA!! No way. Google löysi meille onneksi lähes vastaavan mallin, joka toimitettiin meille kolmessa päivässä ja mä oon niiiiiiiin häpi. Siellä mä lilluin eilen, papaya-vaahdossa ja Tony toi mulle Pommacia viinilasissa.. :D! Vähän, ku olis saanut kuoharia.. :D!!

Ja ehkä tääkin on uudistus. Mä oon aina ollut sitä mieltä, etten treenaa näyttelyitä. Miks niitä pitäis treenata? Seisomista joo, mutta sitäkin siksi, että Tokossa sitä tarvii.. :) Mutta kun aamulla kävin naamakirjassa ja huomasin, että naapurista Anne on menossa Jalasjärvelle mätsäriin ja meillä on ylihuomenna Myrtin kanssa eka pentunäyttely, niin kumosin tuon ajatukseni ja soitin Annelle: mennään samaa matkaa. :) Niin tehtiin ja kehässä käytiin. Ja totesin, että ei tarvii treenata juoksuttamista eikä seisottamista. Ne meni ihan ookoosti ja ajan kanssa ne menee jo hyvin. Pöydällä seisominen on ainoa, mitä treenaan ja sekin menee hienosti; tarvitaan se "outo" ihminen vaan treeneihin mukaan. :D! Mypa seisoi kyllä nätisti, antoi katsoa hampaat jne. mutta siitä näkee, että sitä ällöittää. Etenkin, kun kopelointi jatkui ja jatkui.. No, mutta joka tapauksessa sekin meni hyvin. Myrtti sai punaisen nauhan esiintymisestään. Jonka se koetti syödä.. :D! Hyppi ja repi nauhaa.. täytyy katsoa, mitä se tuumaa JOS joskus saa enemmänkin nauhoja kerralla..:D!!!! Mutta liikkis se noissa sukkiksissaan on. Se on jotenkin niin pikkuvanha ja sitten samalla oikein megapentu. :) Nuolee välillä mun naamaa niin, että pylly meinaa irrota, mikä lämmittää mun sydäntäni kovasti. Ja sitten taas tapittaa vakavana, että saiskos sitä makkaraa tällä vai millä.. :)

Pentukoulun vipa kerta oli eilen ja nyt ollaan sit toistaiseksi omillamme. Ens viikon jälkeen mulla on AIKAA, joten mä aion treenailla Myrtin kanssa tokojuttja. Essi ja Era: mä varotan: mä tuun soitteleen teille. "Miten mun kandeis...?" "Miten sä otit...?".. :D!!

Tämmöstä tänne. Outoa, kun ulkona on helle... Lellukin suostuu tulemaan pihalle.. :D!! Saa maata auringossa. :) Tänään, JOS jaksan, niin istutan vielä omenapuun rusakoiden syömän tilalle sekä kirsikkapuun samasta syystä. Lisäksi mulla olis Särkynyt sydän-pensas, joka pitäis kaivaa myös maahan. Kunhan selvitän ensin googlen avulla, millainen paikka sillä pitää olla. Puolivarjo vai arskainen. Kun ma en tieda. :)

5 kommenttia:

  1. Onnea uudelle ammeelle :)
    Mun käsittääkseni särkynyt sydän on puolivarjon perenna. Ei tykkää kovasta paahteesta, muttei liian pimeästäkään paikasta.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Anne! Era oli samaa mieltä. Takapiha olis varjonen, mut sit mä en näkis sitä ikänä. Joten etupihalle aidan viereen luulen sen kuokkivani. :)

    VastaaPoista
  3. Ihanan näköinen amme, tuntuukin varmaan taivaalliselta:)))

    VastaaPoista
  4. Kotisivuista puheenollen, mä en "pääse" niille, tulee varotuskilpi, että: "mahdollinen hyökkäyssivu" yms.??. Elikkä tarkastaisitko vähän tilannetta.. Tätä on tapahtunut jo monta kertaa, kun olen sivuillesi pyrkinyt...
    Nyt tulin tähän blogiin ns. mutkien kautta...;)

    Mia (p.s blogiasi on mukava lukea).

    VastaaPoista
  5. Sulla on väärä sivu mun kotisivuiksi: siellä netikan omissa on virus. ELikä tule uusille ja oikeille: www.trickteam. net :) Teretuloa ja kiitos kommentista! ;)

    VastaaPoista